Catrice Revoltaire lipsticks

17 Mei

De oogschaduw en de blush zijn aan de beurt geweest! Vandaag is het tijd voor 2 lipsticks!

Ik ben zelf helemaal niet zo’n lipstick mens.. Maar vind het toch wel handig om er een paar te hebben! Na wat blogs bij langs te gaan besloot ik 01 Colour Bomb en 03 Bloody Red..

En dit zijn ze! Ik vind de verpakking echt leuk! Zoals ik bij de blush zei; Het Barok printje is echt tof! Verder staat op de onderkant de naam op een handig stickertje in de kleur..

En de namen op de kleurstickers! Handig!

Tadaaaa!! Dat zijn ze dann!!

Bloody Red

Love it! Een mooie wat donkerdere rode kleur!

Enn Colour Bomb

Een mooie roze kleur die wat er uit knalt!

In het daglicht..

En in de schaduw..

Bloody Red op mijn lippen!

En Colour Bomb op mijn lippen! *let niet op mijn hooft, maar ik heb de laatst tijd wat last van pukkels en plekken =|*

Aan Bloody Red moet ik wel even wennen.. Hij is best wel aanwezig.. Colour Bomb daar in tegen vind ik erg mooi! Een lekker fris kleurtje!

Ik ben erg tevreden over deze lipsticks! Wat vinden jullie?

Liefs

12 Reacties to “Catrice Revoltaire lipsticks”

  1. Emma 17 mei 2012 bij 13:39 #

    oehhh bloody red is ook zo mooi! Ik heb zelf colour bomb & ben er erg blij mee, maar bloody red ziet er ook zo fantastisch uit❤ Wat een toffe collectie is het ook🙂

  2. beautyforgirls 17 mei 2012 bij 13:58 #

    Ik heb colour bomb. Beide staan ze je goed.
    Liefs, xxx

  3. Vivian 17 mei 2012 bij 15:25 #

    Mooie kleurtjes! Staan je ook goed
    x

  4. Laralaurentia 17 mei 2012 bij 18:56 #

    Color bomb staat je echt heel goed! Zeker vaker dragen😀

  5. Judith (@Judith_WHN) 17 mei 2012 bij 19:37 #

    Ze zijn echt heel mooi!
    Vooral Colour Bomb staat je erg leuk🙂

  6. Amanda 17 mei 2012 bij 20:14 #

    Ik heb colour bomb ook, vind hem zo mooi!

  7. Paola (@ilovebeauty89) 18 mei 2012 bij 06:29 #

    Ik heb deze ook allebei gekocht, maar nog niet getest! Vind ze er wel prachtig uitzien!

  8. MissEvie.nl 18 mei 2012 bij 09:27 #

    Wauw prachtig! Ik vind de Colour Bomb het mooist.

Geef een reactie

