Catrice Revoltaire Blush

16 Mei

Afgelopen week konden jullie mijn mening al lezen over 1 van de 2 oogschaduwpalette’s uit de Revoltaire collectie van Catrice! Vandaag is de Blush aan de beurt!

Jaaaaaa ik ben verliefd!! Ik moet zeggen dat ik echt nog noooooit blush gebruikt had, maar deze moest ik gewoon hebben! hihi!

Ik vind de verpakking echt wel handig! je ziet gewoon wat er in zit, zonder dat je eerst het klepje moet opmaken! Het barok printje heeft ook wel wat, en ook tof dat die in alles terug komt..

En dan de blush zelf.. Ik vind de kleur overloop zoo mooi!! Van zacht naar hard! Love it!

De kleurtjes.. Links is een veeg van de bovenkant, midden van de onderkant en rechts over de hele blush heen van boven naar beneden! Ik vind het mooi!

En nog een keertje de zelfde volgorde, alleen dan in ander licht!

Ik vind het een super mooie blush.. Niet te opvallend met een kleine veeg, maar ook 1 die wel opvallend kan worden door meerdere vegen!

Wat vinden jullie van deze Blush? Ik ben iig fan!

Liefs

4 Reacties to “Catrice Revoltaire Blush”

  1. Cynthiiaa 16 mei 2012 bij 13:49 #

    Het is ook echt een hele mooie blush om te zien! De verpakking ziet er gorgeous uit, de blush zelf en ik vind hem zo subtiel, heel natuurlijk!

  2. Emma 16 mei 2012 bij 17:20 #

    deze blush is zooo amazing! ik ben nar verschillende winkels geweest om hem te bemachtigen en gelukkig heb ik hem uiteindelijk te pakken gekregen, want ook ik gebruik bijna geen blush, maar voor deze maak ik echt een uitzondering😀

  3. myrthe 17 mei 2012 bij 09:58 #

    Ah deze is zoo mooi! Ik heb hem ook direct gehaald, ben er erg blij mee ^^

  4. beautyforgirls 17 mei 2012 bij 21:20 #

    Deze heb ik ook, ben er echt heel blij mee.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

