Catrice Revoltaire Oogschaduwpalette

13 Mei

Jullie zullen heb vast al vaak tegen gekomen zijn.. De Revoltaire collectie van catrice! Ik heb er ook wat van weten te scoren! En vandaag ga ik de oogschadus showen!

Toen ik alleen al de verpakking zag wist ik dat ik deze moest hebben! Het maakte niet uit hoe het er van binnen uitzag! De keuze moest alleen nog even gemaakt worden, want 2 vond ik toch ook wel weer wat over dreven.. Na wat wikken en wegen besloot ik de roze versie mee te nemen.. Explosive Combination.. Ik vind het een toffe naam!

Enn hier om koos ik dit palette en niet de andere! Die roze kleur! love itt!

Yup een prachtige roze oogschaduw en 2 lovely bruine kleuren! Van mij hadden ze de eyeliner wel voor een donkere oogschaduw mogen vervangen.. Voor de rest hoor je mij niet klagen!

En de kleurtjes op mijn arm.. Ze zijn zonder basis aangebracht met een dikke veeg.. Ik vind ze echt wel naise!

De bruine oogschaduw van de 2e rij zie je niet heeel duidelijk, maar het valt me echt niet tegen!

Ik vind het echt een tof palette, en zoals ik al zei alleen voor de verpakking zou ik hem al kopen! Over de kleuren ben ik ook erg te spreken en passen mooi bij elkaar!

Wat vinden jullie van dit palette en hebben jullie hem ook in bezit? Willen jullie hier nog een look mee zien?

Liefs

6 Reacties to “Catrice Revoltaire Oogschaduwpalette”

  1. Beauty Koning 13 mei 2012 bij 15:13 #

    Het is en blijft een mooie palette, dat zeker! Jammer dat de pigmentatie minder is, maar misschien poppen ze er nog beter uit als je een oogschaduwbasis gebruikt!

  2. jessy125 13 mei 2012 bij 15:39 #

    ik vind hem zo mooi! prachtige kleuren!

  3. beautyforgirls 13 mei 2012 bij 22:07 #

    Deze heb ik ook gehaald, heb er echt plezier van.
    Liefs, xxx

  4. MissEvie.nl 14 mei 2012 bij 08:21 #

    Ik vind de kleurtjes erg leuk in dit palette! Alleen jammer van de eyeliner, die had idd niet gehoeven. Was beter als dat een donkergrijs of zwart was. Maar verder erg leuk om te zien!

  5. Desiree 14 mei 2012 bij 19:53 #

    Leuke verpakking. Vind de kleurtjes alleen niet zo bijzonder.

  6. Juliette 15 mei 2012 bij 15:06 #

    Ik vind het zo’n leuke collectie heel erg mooi dit palette!x

Geef een reactie

