Personal – een week verder

9 Mei

Weer even een korte update! Vooral om even te laten weten hoe het gaat en jullie te bedanken!

Ik begin met het belangrijkste:
Allemaal bedankt voor de lieve reactie’s en het begrip! Tof dat jullie meeleven en het snappen (en dan vooral waarom het hier dus stil blijft) echt tof!!

Verder dan met hoe het nu gaat.. Het gaat eigenlijk wel okay! We zijn ongeveer een week verder en sinds zondag voel ik me weer echt goed! Vorige week was echt een bagger week en ik was veel beroerd en buiten het werk om deed ik niets.. Ik was zelfs te kapot om de pc te pakken!

Afgelopen maandag ben ik naar een therapeut geweest! Iemand die speciaal in acupunctuur doet en moratheraphie geeft! Voor het laatste ben ik dus zelf geweest! Paps ging met me mee (i know beetje kinderachtig maar achter af gezien heel goed)

Ze begon eerst met mijn klachten doornemen en mijn leef/eet patroon door te spreken. Hierna moest ik mijn schoentjes uit en ging ze met een apparaat allerlei dingetjes meten. Zo kon ze precies zien waar ik allergisch voor ben, op welk eten ik verkeerd reageer en nog een aantal dingen! Zo kon ze ook meten dat ik best wel erge pds heb. Terwijl ik zelf dacht dat er wel meeviel.

Hierna kreeg ik wat tips en begon ze met de eerste kuur.. Dit klinkt heel raar maar ik moest 2 staven vast houden en hierdoor komt er een soort van straling door je lichaam die de slechte dingen in je lichaam een soort van los weekt.. Heel appart en ik kan het ook niet echt uitleggen maar je voelt er gewoon helemaal niets van!

Als laatst kreeg ik nog een briefje mee met wat dingen die ik niet meer mag eten en een lijstje met dingen die ik als ontbijt nu moet eten!

Mijn eet en drink patroon moet heel eg veranderen en daar ben ik dis direct mee begonnen! En ik moet zeggen dat ik me echt al wel beter voel!

Dat was het voor even! Ik ga proberen van t weekeind weer te beginnen met bloggen (lees; naar zaterdag) of iig het weer op te pakken en ook weer jullie blogs te bezoeken!

Liefs

2 Reacties to “Personal – een week verder”

  1. beautyforgirls 9 mei 2012 bij 20:37 #

    Goed om te lezen dat het wat beter gaat.
    Liefs, xxx

  2. Beauty Koning 9 mei 2012 bij 20:39 #

    Wat fijn dat het heeft geholpen! Oh my, wat zal je blij zijn dat je je weer wat lekkerder in je vel voelt.šŸ™‚ Goed dat je het ook zo serieus neemt, hierdoor ben je lekker gemotiveerd en weet je wat je moet doen. Keep up the good work girl! Ah joh, mijn moeder gaat ook nog mee naar de dokter, omdat die douchebags onzin praten op de vroege ochtend, ik vergeet dat altijd.. :”D

Geef een reactie

