Question Time – Hoe breng jij bevrijdingsdag door?

4 Mei

 

Morgen is het weer zo ver! De dag van de bevrijding! Door heel Nederland zijn er van allerlei festivals georganiseerd en word er bij stil gestaan!

Maar wat ga jij doen met bevrijdingsdag?

Moet je gewoon werken, ga je naar een festival of blijf je gewoon lekker thuis?

Ik moet helaas de hele dag werken.. En hierna gaan wij met de hele familie uit eten! Als we er een beetje vroeg van weer zijn willen wij (vriendlief en ik) nog na het Bevrijdingsfestival in zwolle gaan! Hier kunnen we gewoon lopend heen dus super makkelijk! We hebben ook met een aantal vrienden afgesproken dus dat word vast gezellig!!

Dus kom maar op met de antwoorden; Wat doe jij?

Liefs!

5 Reacties to “Question Time – Hoe breng jij bevrijdingsdag door?”

  1. beautyforgirls 4 mei 2012 bij 14:08 #

    Eigenlijk niet veel, heb er ook niet zoveel bij stil gestaan.
    Liefs, xxx

  2. Beauty Koning 4 mei 2012 bij 17:06 #

    Oh, hopelijk ben je dan vroeg klaar, kan je lekker uiteten gaan en daarna door naar Zwolle! Het begint nu echt triest te klinken als ik zeg dat ik morgen ga hardlopen. -.- Ik ben vervolgens ook weer met mijn blog bezig, dus rennen en bloggen. xD Fijne dag morgen!

  3. Emma 4 mei 2012 bij 19:11 #

    ik hoop voor je dat je snel klaar bent met werken!! ik wilde eerst ook naar zwolle met m’n zusje, maar de line-up in groningen spreekt me meer aan, dus daar gaan we morgen de hele dag doorbrengen

  4. Paola 5 mei 2012 bij 20:19 #

    Ik ben vandaag druk bezig geweest met de woonkamer inrichten en nu kijk ik lekker een filmpje op de bank met vriend lief!

  5. Desiree 8 mei 2012 bij 16:51 #

    Wij waren naar het festival in Zwolle. Erg leuk en gezellig. Jammer van het weer…

Geef een reactie

