Personal – Bloggebeuren en Hoe het met mij gaat

3 Mei

Yup al een aanta dagen staan er geen artikelen opline op watevahdude.. Ik baal er zelf echt super hard van en ga vandaag even een up date geven over hoe en wat.. Dus vandaag een blogpost met een aantal punten!

Watevahdude:
Het ging de laatste tijd mooi goed hier op watevahdude! Zo goed als elke dag een artikel, meer reactie’s en meer bezoekeres! I like it! Veel leuke reactie’s op de nieuwe layout! Ook tof!!

Persoonlijk:
De mensen die mij op twitter volgen zullen gelezen hebben dat ik de laatste tijd niet altijd fit ben en vaak buikpijn heb.. Dit hoort bij mijn leven alleen heb ik de ene keer er meer last van als de andere.. Ik heb namelijk PDS.. Ja het klink al best wat, maar het valt reuze mee.. Het is namelijke een (andere naam) voor en spastiche darm.. Dit houdt in dat mijn darmen heftiger reageren dan die van een “normaal” mens.. Hierdoor trekt mijn darm vaker samen.. Wat weer op buikpijn aan komt..

Sinds een aantal jaar is bekend dat ik PDS heb.. Sinds dien heb ik al verschillende dingen geprobeerd.. Ik ben bij een dietist geweest, en heb mijn voeding aangepast.. Ik heb middeltjes geprobeerd en ben weken thuis geweest van school.. Niet erg veel resultaat.. Ik weet gelukkig nu wel redelijk hoe ik last van PDS krijg.. Verkeerd eten, spanning of stress zijn de boosdoeners..

De laatste tijd heb ik er ook weer behoorlijk last van.. Het was zo erg dat ik met een optocht met jubal er uitgestapt ben omdat mijn lichaam op was.. Nu ga ik volgende week waarschijnlijk iets nieuws proberen.. Mora theraphie.. Een vriendin van mij gaat hier ook naar toe.. (ze heeft weke delen reuma) Het werkt bij haar erg goed en zei dat heel veel mensen met darmklachten ook hier na toe gaan! Dus ik ben erg benieuwd!

Werken:
Jaa werken gaat gewoon door! Ik werk nog steeds veel buiten m’n uren om.. Helemaal nu mijn collega gaat trouwen! Ik zit dus flink in de over uren! Verder heb ik het wel erg naar mijn zin om het werk dus dat scheelt!

Blogposts;
Yup even terug over waar ik mee begon! De laatste dagen staat er dus niets online! Dit komt ondermeer omdat ik erg druk was! Nu ik me dus totaal niet fit voel wil ik de ochtendjes die ik kan slapen wel pakken om even bij te tanken! Daarom dus dat er vanaf maandag al niets online staat en dit blijft waarschijnlijk nog een paar dagen zo.. Ik wou morgen *vrijdag* misschien nog wel wat piccs gaan maken voor blogposts dus dan kan ik iig wat online gooien!

Hopelijk vinden jullie het niet erg!

Liefs!

6 Reacties to “Personal – Bloggebeuren en Hoe het met mij gaat”

  1. Desiree 3 mei 2012 bij 19:35 #

    Doe lekker rustig aan. Je gezondheid gaat voor alles!

  2. Beauty Koning 3 mei 2012 bij 21:20 #

    Ah, vervelend dat je daar last van hebt zeg! Je moet alleen bloggen wanneer je kan, rustig aan doen en gewoon zoveel mogelijk rust pakken.🙂 Goood luck girl!

  3. beautyforgirls 3 mei 2012 bij 21:21 #

    PDS is inderdaad heel vervelend, Doe rustig aan.
    Liefs, xxx

  4. MissEvie.nl 4 mei 2012 bij 09:48 #

    Vervelend dat je PDS hebt! Ik heb vorig jaar ook veel last van mijn darmen gehad, maar is inmiddels wel weer meestal normaal. Ik merk alleen dat ik bij volkorenproducten heel veel last krijg van mijn darmen, dus die laat ik over het algemeen staan. Beterschap!

  5. Liliane 4 mei 2012 bij 12:19 #

    Je gezondheid gaat voor hoor! Take your time🙂
    Ik heb zelf ook buikklachten en zit daarvoor aan een glutenvrij dieet dus ik kan me indenken hoe vervelend het allemaal is! Hoop dat de mora therapie iets voor je doet!

  6. sophie 5 mei 2012 bij 11:00 #

    wat een geweldige foto’s heb je ertussen staan! Instant summerfeeling❤
    xoxo
    like this picture (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151512253385193&set=t.100000580202693&type=3&theater) and make chance to win a GOODIEBAG!

Geef een reactie

