DIY – Glitterr nagellak maken!

30 Apr

Ik hou van glitters op mijn nagels.. En het liefst mijn hele nagels vol.. Helaas zijn niet altijd alle kleure beschikbaar.. Maar daar hebben wij wat opgevonden.. Nou zag ik het al op een paar bloggs voorbij komen, maar nadat ik het bij Cynthia zag moest ik het toch zelf proberen!

Dus zo ging ik op mijn vrije dag aan de slag en maakte ik ondertijd ff wat piccs!

Allereerst de benodigheden;
* Blanke nagellak of top/basecoat
* lots of glitters in de kleur die je wilt
* Papier (om er onder te leggen)
enn eventueel;
* stofzuiger
* Keukenpapier

Okay hoe ga je ter werk? Wij beginnen met een blanke nagellak of top/basecoat.. Deze moet niet tot de rand aan toe gevuld zijn.. Dus of even wat er uit gieten of eentje die al gebruikt is..

Dan ga je met je mooie glitterpotje (mijne komen van de action) naar de opening van het flesje en giet je het er in.. Ik zelf heb het in een aantal keren gedaan, zodat ik er in iedergeval niet te weinig in hadden.. Beter te weinig dan te veel toch?

Mijn glitters zaten echt in de perfecte verpakking.. En ik kon het er echt zo in gieten.. Wat een hoop geknoei scheeld..

Wanneer je de glitters in je nagellak hebt gedaan zul je merken dat het naar beneden zakt..

Zo zag mijn nagellak er na de eerste keer uit! Yup bijna geen glitters! Ik kwam er ook hierna achter dat je er dus veel meer glitters in moet gooien!

Yup toen had ik er wat meer bij gegooid en zoals je ziet verkleurde mijn nagellak echt direct! Yup dat krijg je met goedkope glitters maar ik vind het niet zo’n probleem..

En het resultaat.. Ik ben er wel tevreden mee.. Niet to much glitters maar ook niet te weinig!

En nog een keer het resultaat!

Yup en toen ging ik het nog even met blauw proberen.. Helaas ging dit iets minder goed en lag mijn halve blaadje onder de glitters! lang leve het blaadje! anders zat mijn hele tafel er onder..

En het resultaat van de blauwe!

And againn!

En de kleurtjes op mijn nagels! De zwarte vond ik niet zo”n succes maar de andere 2 wel..!!

Tadaa!! Ik hou er wel van!! Het maken was niet zo veel tijd en het ziet er leuk uit!!

Wat vinden jullie hier van en zouden jullie dit zelf maken?

Ik vond het wel een leuk tijdverdrijf!

Liefs!

10 Reacties to “DIY – Glitterr nagellak maken!”

  1. MissEvie.nl 30 april 2012 bij 15:05 #

    Ziet er echt leuk uit, ik had het idd ook al bij Cynthia gespot!🙂

  2. glamblogmadeli 30 april 2012 bij 21:01 #

    Wat grappig!

  3. Sanne 30 april 2012 bij 22:33 #

    ziet er leuk uit!🙂 xx

  4. Beauty Koning 1 mei 2012 bij 00:06 #

    OH I LOVE IT! Haha, mijn stash is echt gegroeid sinds ik dat ontdekt had. :’) Prachtige kleuren heb je gemaakt, echt gaaf!

  5. bonita. 1 mei 2012 bij 10:59 #

    leuk idee!

  6. beautyforgirls 1 mei 2012 bij 14:28 #

    Wat een creatief idee. Heel gaaf.
    Liefs, xxx

  7. Kimberley (@Sweetbeautylife) 2 mei 2012 bij 17:07 #

    Lekker creatief! Deze fotos zijn wel mooi trouwens!

  8. Louna Beauty 2 mei 2012 bij 18:31 #

    Ik zou het niet zelf maken eigenlijk.. vind het te veel gedoe en koop liever een lakje met glitter🙂

  9. Desiree 3 mei 2012 bij 06:26 #

    Heel creatief🙂

  10. Julia 3 mei 2012 bij 21:46 #

    Het lijkt me zo onhandig en daarom doe ik het niet, maar vind het wel nog steeds leuk! ♥

Geef een reactie

