Geshopt; 6e chunk

29 Apr

Jaa hoor alweer een artikel over mijn Noosa armband en mijn Chunks.. Soryy, maar ik ben er gewoon zo blij mee! Nu ik deze chunk erbij heb is mijn armband vol en kan ik voor wissels gaan sparen! Ik heb nu allemaal vrij opvallende chunks en wil eigenlijk ook nog wel een aantal neutrale..

En dit is hem.. Yup nog een roze.. Deze heb ik ook al in het Turkoois en vind hem echt super leuk! Vandaar ook de roze!

En zo ziet ie er op mijn armband uit! Ik vind hem tof!!

Wat vinden jullie van deze chunk?

Liefs

7 Reacties to “Geshopt; 6e chunk”

  1. Louna Beauty 29 april 2012 bij 12:36 #

    Wat leuk dat je ook een Noosa armband hebt. Leuk!!🙂

  2. Amanda 29 april 2012 bij 17:35 #

    Wat is hij mooi!

  3. Liliane 29 april 2012 bij 18:30 #

    Mooi, net zoals de anderen😉

  4. Beauty Koning 29 april 2012 bij 20:02 #

    Oh, wauw! Ik vind het leuk dat je hier elke keer weer een update over schrijft. Hij is echt gaaf, ben benieuwd welke je nog meer gaat halen. ^^

  5. petra 30 april 2012 bij 10:09 #

    Oh, die roze is supermooi!!!

  6. beautyforgirls 1 mei 2012 bij 16:57 #

    Wat leuk.
    Liefs, xxx

  7. amber 15 oktober 2012 bij 13:34 #

    Ik heb vorige week een leuke site gevonden waar ze echte leren armbanden verkopen voor een leuke prijs. En ook de chunks (drukkers) zijn daar te koop voor 2 euro per stuk. Deze passen ook op de echte noosa banden, alleen zijn deze nog leuker en betaalbaarder.
    dus een tip; http://www.zoekwatuit.com

Geef een reactie

