Uitdaging – Geel Groene look

28 Apr

Afgelopen week werd ik door Liliane van your daily intake uitgedaagd.. Zij werd zelf uitgedaagd om een oranje met bruine ooglook te maken die echt super geslaagd was!! *klik voor haar look* Liliane daagde mij uit om een groen gele ooglook te maken! Nou ik ben wel in voor een uitdaging, dus vandaag het resultaat!

En dit is hem geworden! Niet een super heavy look, maar wel een lekkere frisse look! leuk voor de zomer en *vind ik* best draagbaar!

.

.

.

.

.

En deze kleurtjes heb ik gebruikt! Yup maar  3 kleuren!

Wat vinden jullie van deze look? En is de uitdaging geslaagd?

Liefs

6 Reacties to “Uitdaging – Geel Groene look”

  1. jessy125 28 april 2012 bij 12:26 #

    Hee!
    Ikvind het erg mooi!
    Ik ben weer begonnen met bloggen op mijn vernieuwde site (: laat me maar weten wat je ervan vind!

    Liefs Jessy

  2. glamblogmadeli 28 april 2012 bij 15:20 #

    Oehhh wat mooi! Vooral dat het in het midden een beetje blauw lijkt, echt heel tropisch. Vooral mooi als je een beetje gebruind bent. Ik heb het Papagena palette van Catrice, en daar zit ook groen en geel in🙂

  3. Beauty Koning 28 april 2012 bij 20:59 #

    Ik vind hem zeker geslaagd, vooral omdat de kleuren die je hebt gekozen, vrij subtiel zijn! Niet te aanwezig, maar gewoon zacht om te zien. Jap, dit is een draagbare look hoor!

  4. Liliane 28 april 2012 bij 22:13 #

    Ik vind hem zeker geslaagd Judith!😀
    Staat echt supermooi bij je ogen! Nicely done.

Geef een reactie

