Question time – Wat doe jij met koninginnendag?

27 Apr

Eens een keer weer een nieuwe categorie.. Question time! Ik zag het al op verschillende blogs en vond de antwoorden van anderen lezen altijd erg leuk! Dus vandaar nu ook op watevahdude; Question Time

De vraag van deze week;

Wat doe jij met Queensday? Ga je lekker naar een festival, word er bij jou in het dorp of de stad wat georganiseerd waar je heen gaat, doe je mee aan een optocht of ga je lekker alle rommelmarkten af?

Mijn antwoord;

Mijn Q-day is eigenlijk al jaren het zelfde.. Sinds ik met de muziek mee op straat mag lopen loop ik sochtends een optocht.. En gingen we smiddags naar Zwolle.. Sinds ik bij jubal zit hebben we een super druk programma op Q-day.. Eigenlijk hebben we altijd wel 3 optredens! Zo ook dit jaar.. 2 in zwolle zelf.. *2 korte* en savonds 1 in ijsselmuiden! Sochtend moeten we de opening doen van het oranje feest en smiddags doen we een rondje door de stad.. Smiddags ga ik nog wel f gewoon de stad in denk ik! Als het tenminste mooi weer is haha!

Dus vertel maar; Wat ga jij dit jaar doen met koninginnendag?

Ooh en natuurlijk mag je ook even je mening geven over wat je van deze categorie vind..

Liefs!

 

5 Reacties to “Question time – Wat doe jij met koninginnendag?”

  1. glamblogmadeli 27 april 2012 bij 13:01 #

    Ik ga dit jaar met twee vriendinnen over de rommelmarkt struinen en hopelijk een beetje terrassen. Niets geks verder!

  2. Priscilla 27 april 2012 bij 13:23 #

    We gaan met wat vrienden naar het “dorp”; eigenlijk het centrumpje hier vlakbij dat al sinds WO II geen zelfstandig dorp meer is. Daar is braderie, muziek en optredens. ’s Avonds is er ook altijd vuurwerk. Toch vind ik het ook altijd erg leuk om voor de tv te hangen en te kijken wat de koninklijke familie allemaal uitspookt!

  3. Louna Beauty 27 april 2012 bij 19:01 #

    Ik moet in de ochtend werken!! En daarna lekker struinen.. hopelijk wordt het een beetje lekker weer.🙂

  4. Liliane 27 april 2012 bij 19:08 #

    Ik vind het een leuke categorie!
    Ik heb verschillende opties, of ik ga bootje varen in Amsterdam of ik heb een date en weet ik nog niet wat ik ga doen😛 either or.
    Veel plezier, hopen op mooi weer inderdaad!

  5. Beauty Koning 28 april 2012 bij 01:46 #

    Oh, wat gaaf zeg! Leuk dat mag optreden, altijd stoer! Zelf doe ik eigenlijk niet veel, moet nog zoveel doen, probeer zoveel mogelijk op mijn vrije dagen dingen van mijn To Do list te schrappen. xD

Geef een reactie

