Geshopt – 1e deel kleding voor bruiloft

26 Apr

Het duurt niet heel lang meer.. *Zegmaar gerust echt niet heel lang meer* Mijn lieve collega gaat namelijk over 2 weken trouwen! Super leuk natuurlijk! En het leukste; vriendlief en ik mogen de hele dag mee! Heel tof!! Maarja dan kunnen wij natuurlijk niet aankomen met een outfit die zo uit de kast getrokken is.. Dus daar moet op geshopt worden! We zijn al zo goed als klaar en gaan vanavond nog even weer de stad in om *hopelijk* de laatste dingetjes te halen!

Vriendlief heeft zijn pak al, en mijn rokje is al binnen.. Verder zijn de schoenen ook gehaald.. Nu moeten allen nog de shirts, brutels, en een blazer voor mij gescoord worden..

En dit zijn de dingen voor mij die al gescoord zijn..

Het rokje is van O’neil en heb ik gescoord op de site van de Wehkamp.. Ik wou zo graag zo’n soort rokje maar kon hem nergens vinden of hij was niet naar wens..

En het detail wat op het rokje zit.. Hier baal k wel een beetje van, want waarschijnlijk ga je die zien.. Dus misschien nog even een riem er over ofzo..

En de schoenen! Vriendlief en ik doen allebei deze Vans aan.. Eigenlijk wouden we een kleurtje, maar dan kwamen we uit op rood *wat ik niet wou* of meerdere kleuren.. vandaar dat we maar gewoon voor standaard zwart zijn gegaan..

Vanavond gaan we dus even kijken naar de shirts en een blazer *of iets in die trand* en ik wil eigenlijk ook nog wel een leuk sieraad maar dat ligt weer aan de kleur shirts we gaan doen!

Een deel 2 volgt dus nog hihi!

Vinden jullie het leuk om de uiteindelijke outfit te zien?

Liefs

6 Reacties to “Geshopt – 1e deel kleding voor bruiloft”

  1. Emma 26 april 2012 bij 13:00 #

    oeh, wat een leuke aankopen, nu ben ik benieuwd naar de uiteindelijke combinatie!

  2. Beauty Koning 26 april 2012 bij 14:57 #

    Wat een gave combo! Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit ziet.🙂 LOVE YOUR VANS. Zou je misschien een keer je schoenenstash willen laten zien? Ik zie jou heel vaak met vans.😀

  3. glamblogmadeli 26 april 2012 bij 16:37 #

    Ben benieuwd naar het eindresultaat, leuk!

  4. Paola 26 april 2012 bij 18:11 #

    Leuke aankoopjes! Ik ben zeker benieuwd naar je outfit!

  5. sisier 26 april 2012 bij 23:06 #

    Ben benieuwd naar de totale outfit🙂

Geef een reactie

