Mijn Visitekaartjes

25 Apr

Al een tijdje wou ik een eigen visitekaartje.. En dan vooral opdat ik naar de Elf Fantasy Fair zou gaan.. Helaas ging dit niet meer door, maar de visitekaartjes kwamen wel..

Ik wou graag een visitekaartje dat bij mijn layout zou passen.. Aangezien ik mijn vorige layout zat was, wachte ik tot ik een nieuwe layout had.. En hierbij heb ik dan weer mijn visitekaartjes gemaakt!

Ik heb ze zelf ontwerpen.. Gewoon in fotoshop.. Super handig! Daarna heeft vriendlief het iets aangepast en heb ik ze daarna laten afdrukken!

En zo zien ze er in het echt uit! Ik vind ze echt cute! Goed passend bij mijn layout en niet te druk!

.

Wat vinden jullie van mijn visitekaartjes?

Liefs

13 Reacties to “Mijn Visitekaartjes”

  1. Marieke 25 april 2012 bij 12:33 #

    Súperleuk! Ik wil dat ook nog steeds een keertje doen, maar dan wil ik eerst een eigen domein🙂

  2. Judith (@Judith_WHN) 25 april 2012 bij 14:29 #

    Zien er erg schattig uit!🙂

  3. MissEvie.nl 25 april 2012 bij 14:54 #

    Oh wauw echt superrrr leuk zeg!🙂

  4. Amanda 25 april 2012 bij 16:42 #

    Leuk zeg, mooi gemaakt! Ik wil ze binnenkort ook nog ergens gaan bestellen (toch wel handig!)

  5. glamblogmadeli 25 april 2012 bij 16:54 #

    Aaaaah wat schattig!!!!!! Ik wil d’r wel eentje, zo leuk! Heel leuk gemaakt🙂

  6. Tessabd 25 april 2012 bij 18:12 #

    heel schattig :d

  7. Simone 25 april 2012 bij 20:16 #

    Leukleuk!

  8. Beauty Koning 25 april 2012 bij 21:13 #

    Wauw, wat zijn ze leuk geworden zeg!😀

  9. Paola 25 april 2012 bij 22:30 #

    Ziet er super mooi uit!

  10. BeautyGlitter 27 april 2012 bij 17:46 #

    Echt super leuk gedaan! Waar heb je ze laten drukken ? Of heb je dat zelf gedaan ? =)

  11. Liliane 27 april 2012 bij 19:06 #

    Zo leuk en cute😀 ! Ik wil er een voor in mijn collectie😉

Geef een reactie

