My Nails – Wild & More 119

22 Apr

Afgelopen week konden jullie al mijn nagellakstash zien *klik* Hier kwam de vraag naar het gele lakje van Wild & More.. Dus vandaag laat ik hem jullie zien!

Dit lakje heb ik al best wel een hele poos.. Ik kocht het voor het 25 jarige huwelijk van mijn ouders in 2006.. Yup hij ligt al ruim 5 jaar in mijn nagellakdoosje.. Ik weet dus ook niet als die nog te koop is.. Wild & More was altijd te koop bij de V&D.. Verder heeft Wild & More ook geen leuke namen voor hun lakjes bedacht zoals catrice.. Nee Wild & More doet het gewoon met nummers.. Dus aanschouw nummer 119

.

.

Op alle foto’s heb ik 2 laagjes aangebracht.. Hij dekt redelijk alleen is ie een beetje stroperig!! Maarja wat wil je na ruim 5 jaar niet gebruikt te worden.. ghehe!

Wat vinden jullie van dit kleurtje? En weten jullie als V&D Wild & More nog verkoopt?

Liefs!

7 Reacties to “My Nails – Wild & More 119”

  1. Emma 22 april 2012 bij 17:24 #

    ik moet eerlijk zeggen dat ik de kleur in het flesje mooier vind dan op de nagels..En ik weet ok niet of de v&d nog wild&more verkoopt, ik had er een hele mooie goed gepigmenteerde oogschaduw van, maar die is helaas gesneuveld😦 Mocht wild&more nog te koop zijn, dan zou ik zeker hun oogschaduw weer willen!

  2. Beauty Koning 22 april 2012 bij 18:52 #

    Ik kon het merk niet, ook niet van de V&D. Na vijf jaar doet hij het nog prima, hij ziet er inderdaad wat streperig uit, maar dat vind ik wel wat hebben bij de lak! Prachtige zomerse kleur!

  3. Liliane 22 april 2012 bij 19:52 #

    Hihi, naar deze vroeg ik inderdaad!
    Ik vind de kleur wel gaaf! Heb verder dus nog nooit van dit merk gehoord.

    Oh en btw, ik heb je getagged op mijn blog😉

  4. beautyforgirls 22 april 2012 bij 23:02 #

    Lekker zomers kleurtje.❤
    Liefs, xx

  5. laralaurentia 23 april 2012 bij 21:42 #

    Ziet er nog best oke uit voor 5 jaar onaangeroerd laten liggen, maar het is niet echt mijn kleurtje. Hou niet van metallic finishes.

Geef een reactie

