Photography – Glitters

19 Apr

Zo af en toe ben ik fantiek met fotografie bezig.. Zo af en toe? Jaa zo af en toe.. Bij mij gaat het vaak in vlagen.. Soms ben ik gewoon zo inspiratieloos dat ik geen idee heb wat ik moet fotograferen! En soms komen er 10 ideeën tegelijk bij mij op..

Vandaag wat piccs die ik nam tijdens het maken van glitter nagellak..

.

.

.

Het zijn er niet zo veel, maar ik heb gewoon wat leuke uitgezocht!

Vinden jullie het leuk om vaker foto’s te zien en wat vinden jullie van deze piccs?

Liefs

7 Reacties to “Photography – Glitters”

  1. Emma 19 april 2012 bij 13:12 #

    echt gaaf! Glitter is sowieso een tof onderwerp voor fotografie, maar ook heel erg moeilijk om dat mooi op de foto te krijgen, dus respect voor deze pretty pictures!

  2. Judith (@Judith_WHN) 19 april 2012 bij 13:45 #

    Ziet er erg mooi uit!
    vooral de tweede foto vind ik super🙂

  3. Priscilla 19 april 2012 bij 14:29 #

    Pretty! Waar heb je die glitters gekocht?

  4. Pretty Beauty Land 19 april 2012 bij 21:15 #

    ziet er goed uit hoor!

  5. Beauty Koning 20 april 2012 bij 00:39 #

    YEA! Glitterlak! Geweldige pictures heb je gemaakt, glitters fotograferen is gorgeous.

Geef een reactie

