My Nails; Shake it Flake it

18 Apr

De laatste tijd draag ik haast geen nagellak meer.. Ik doe het wel eens op voor een artikel, maar dan gaat het alleen op de nagels waar het nodig is.. Nu vond ik het wel een keer weer tijd om m’n nagels te lakken en dit werd het resultaat!

.

Wat heb ik gebruikt;
Basecoat van catrice
Essence multi demension – 020 Fatal
Catrice LE Million Styles – Shake it Flake it
Essence quick dry topcoat

Wat vinden jullie van deze combi?

Liefs

6 Reacties to “My Nails; Shake it Flake it”

  1. Judith (@Judith_WHN) 18 april 2012 bij 14:06 #

    Leuke combinatie!🙂

  2. bianca010 18 april 2012 bij 14:37 #

    Leuk gedaan :)!

  3. Louna Beauty 18 april 2012 bij 18:54 #

    Ik heb deze ook.. zo leuk!!🙂

  4. Josephine 18 april 2012 bij 19:14 #

    Mooi! Wat een leuke header trouwens ^^

  5. Beauty Koning 19 april 2012 bij 00:16 #

    Flakies, I love them!

Geef een reactie

