My Eyes; Bad Girl

17 Apr

Vandaag weer een My Eyes met een soort palette.. En dit keer het Sleek Bad Girl palette.. Een palette met veel donkere kleuren en een paar lichte! Ik gebruik de donkere kleuren in dit palette aardig vaak! Hou van dit palette!

De kleuren met het roze hartje heb ik gebruik in deze look..

En dit is de look geworden! Een wat donkere look die redelijk heftig is..

.

.

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs!

13 Reacties to “My Eyes; Bad Girl”

  1. MissEvie.nl 17 april 2012 bij 12:27 #

    Wauw prachtige look heb je met dit palette gemaakt🙂

  2. Priscilla 17 april 2012 bij 13:00 #

    Heel erg mooi! Wat een schitterend palette is dat toch ook🙂

  3. petra 17 april 2012 bij 18:03 #

    Ohhh, heel mooi je nieuwe lay-out😀 (had het nog niet gezien, sorry)
    Echt heel tof, fris en girly (just the way I like it ;))

    Je ooglook is supermooi, zou ik zelf zo uitproberen, en ik ben ook fan van de sleek producten!

  4. sophie 17 april 2012 bij 18:32 #

    mooi gedaan zeg!
    xoxo

  5. Emma 17 april 2012 bij 18:52 #

    waauww, wat een gave ooglook! Het heldere blauw, met de donkere kleuren vind ik verrassend mooi bij je bruine ogen!

  6. Jorinde 17 april 2012 bij 18:57 #

    Mooie look en prachtig palettje

  7. bianca010 17 april 2012 bij 19:51 #

    Oo je hebt echt mooie ogen, mooi palette en mooie ooglook🙂 Tof gedaan!

  8. Paola 17 april 2012 bij 20:36 #

    Super mooi gemaakt! Ik vind het palette echt heel mooi!

  9. Josephine 17 april 2012 bij 21:04 #

    Mooie look hebje gemaakt, ik vind het bad girl palette ook zo mooi!

  10. glamblogmadeli 17 april 2012 bij 21:29 #

    Prachtige kleuren, wow! Heel mooi🙂

  11. Beauty Koning 17 april 2012 bij 23:42 #

    Oh my, heftig true, maar wel prachtig!

Geef een reactie

