Nieuwe chunk

15 Apr

Het werd weer eens tijd om een nieuwe chunk voor mijn Moosa armband te halen.. Voor tijd had ik er al dikke lol met vriendlief over.. We liepen langs de winkel waar ze ze verkopen en hij zegt; Hier verkopen ze toch nunchucks.. Uhm nunchunks? Ik barst in lachen uit.. Nee geen nunchunks maar chunks.. Oohja.. Daarna heeft meneer dit natuurlijk nog een aantal keren mogen aanhoren, hihi!

Maar ik heb dus een nieuwe chunk.. Inmiddels heb ik er dus 5 en mis ik er dus nog 1.. Maar als het goed is gaat mijn lieve papa zaterdag de laatste ophale en is mijn armband vol..

Nu wat piccs van mijn mooie armbandie en de chunks!

.

.

Wat vinden jullie mijn m’n nieuwe chunk?

Liefs

14 Reacties to “Nieuwe chunk”

  1. jessy125 15 april 2012 bij 12:42 #

    ik vind het er erg leuk uitzien! bedankt voor je lieve reactie❤ ik heb je gemaild

  2. sisier 15 april 2012 bij 13:33 #

    oh wat leuk dit kende ik helemaal nog niet joh

  3. xxxcharr 15 april 2012 bij 13:48 #

    waaauw gaaf!x

  4. acrazylady 15 april 2012 bij 14:18 #

    ik had nog nooit van gehoord van chunks en een armband. is dat dan standaard dat je er zes bij moet kopen? ziet er wel leuk uit.

  5. Marieke 15 april 2012 bij 15:11 #

    Ik vind deze leuk!🙂

  6. Beauty Koning 15 april 2012 bij 15:36 #

    Ik vind ze echt leuk op je armbandje, gaaf dat je weer een nieuwe hebt!

  7. Amanda 15 april 2012 bij 17:13 #

    Mooi, leuk ook zo’n armband. Stoer maar met mooie chunks🙂

  8. Paola 15 april 2012 bij 17:21 #

    Ik vind hem erg leuk!

  9. Oriental Styling 15 april 2012 bij 18:56 #

    Cute!!!!

  10. Liliane 15 april 2012 bij 21:04 #

    Die (nunchunks😉 ) staan echt heel mooi samen!
    Mooie foto’s btw🙂

  11. Josephine 16 april 2012 bij 17:22 #

    Wat gaaf dat je zo’n armband hebt, ik heb het zelf nog nooit gezien!

  12. Emma 16 april 2012 bij 18:42 #

    erg gaaf! Ik heb een armband met 3 chunks gekregen met m’n verjaardag & mijn moeder heeft een riem met 6 chunks, ik vind het vooral erg leuk dat achter elke chunk een betekenis schuilgaat😀

Geef een reactie

