My Eyes; Mediterranean

14 Apr

Vandaag een my eyes met een andere twist.. Dit keer gebruik ik alleen de kleuren uit 1 bepaald palette.. En dus niet overal wat vandaan.. Vandaag is het Sleek Monaco Palette aan de beurt.. Dit palette komt uit de Mediterranean collectie.. Een mooie palette met frisse kleuren.. Ik hou wel van dit palette en gebruik een aantal kleuren ook aardig vaak..

Dit is he palette, en de kleuren waar een hartje bij staat heb ik gebruikt..

En dit is de look geworden..

.

Ik vind het een geslaagde look geworden! Lekker draagbaar en niet te opvallend!

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

4 Reacties to “My Eyes; Mediterranean”

  1. Beauty Koning 14 april 2012 bij 16:39 #

    Inderdaad draagbaar, mooie look is het geworden!

  2. Anne vdh 14 april 2012 bij 20:53 #

    Die groene kleur is echt prachtig! Niet basic, maar toch draagbaar, leuk!

    Ik moet trouwens nog steeds met een fake e-mailadres reageren, anders vraagt hij om inloggegevens:(

  3. Judith (@Judith_WHN) 15 april 2012 bij 09:03 #

    Erg mooie look!

Geef een reactie

