My Nails – ACid/DC

12 Apr

Dit lakje doet me echt direct aan Shrek denken.. Het is echt de perfecte Shrek kleur!!

Dit lakje heeft een nieuwe brush.. Ik vind ze fijn!! Ze lakken net wat beter als de andere kwassies!

Een mooie shrek groene kleur met een mooie shimmer er in! Ik hou er vann! lekker vrolijk en fris!

Wat vinden jullie van deze kleur?

Liefs

9 Reacties to “My Nails – ACid/DC”

  1. Emma 12 april 2012 bij 13:49 #

    wat een mooi kleurtje! Deze staat zo hoog op mijn wishlist, nu maar wachten tot ik weer lakjes mag kopen🙂

  2. Judith (@Judith_WHN) 12 april 2012 bij 15:06 #

    Erg leuk kleurtje, hij is inderdaad erg vrolijk🙂

  3. Amanda 12 april 2012 bij 16:07 #

    Inderdaad een echte shrek kleur!

  4. Veere 12 april 2012 bij 16:19 #

    Mooie kleurtje, ik weet niet of ik het zelf zo snel zou dragen maar het ziet er wel leuk uit! Liefs

  5. Elana 12 april 2012 bij 19:02 #

    Mooi kleurtje🙂
    Liefs,
    xx

  6. Liliane 12 april 2012 bij 22:50 #

    Ik heb hem ook maar vind hem eigenlijk niet mooi staan (bij mij). Heb hem wel in de mix gedaan met nailart en dat was wel erg gaaf😀

    • Liliane 12 april 2012 bij 22:52 #

      Vooral gekocht om de naam die ik zo gaaf vond😉 haha

  7. Beauty Koning 12 april 2012 bij 23:01 #

    Haha, de shrekgroene lak is inderdaad leuk!

  8. Paola 13 april 2012 bij 03:41 #

    Ik heb hem ook en ik vind de kleur erg mooi!

Geef een reactie

