New In; Adidas Tas

11 Apr

Al tijden wou ik een nieuwe tas.. Ik had alleen wat eisen.. Hij moest zwart zijn, groot genoeg, een tas die over mijn schouder kan, en tas die ook alleen door de hengsels gedragen kan worden, een tas waar niet iedereen mee loop en een tas die bij mij past..

Nou naar lang zoeken heb ik hem dan eindelijk gevonden;

En dit is hem dan.. Een dikke vette Adidas tas.. haha! Ik hou van Adidas! En moest deze tas dan ook gewoon hebben!

De tas is dus gewoon zwart en de details zijn goud.. Ik vind het wel wat hebben!

De rits sluiting..

En het detail op de achterkant!

Ik ben echt super blij met deze tas.. Hij is misschien wat aan de grote kant, maar dat is voor mij wel handig, dan kan ik lekker alles meeslepen!

Wat vinden jullie van deze tas?

Liefs

3 Reacties to “New In; Adidas Tas”

  1. Liliane 11 april 2012 bij 17:52 #

    Moeilijk he, een tas vinden die aan alle eisen voldoet😀 Ik heb mijn perfecte tas nog steeds niet gevonden😉

  2. Beauty Koning 11 april 2012 bij 22:32 #

    Oh, wauw! Fancy hoor! Hoe groter, hoe beter hoor. Kan je lekker veel meenemen.🙂

  3. joycelysanne 12 april 2012 bij 08:59 #

    zelfs als niet-adidas fan vind ik m leuk!

Geef een reactie

