My Outfit; American Flagg

8 Apr

Het is weer tijd voor een my outfit.. Dit keer met mijn geliefde sjaal met de americaanse vlag erop! Ik hou van die sjaal!

Het zijn maar een paar foto’s.. Maaar deze foto’s zijn gemaakt door vriendjelief toen wij bij mijn ouders in limburg waren.. En dus niet bedoeld gemaakt voor een outfit post..

En dit was mijn outfit.. Een lekker makkelijk oufit waar ik lekker me kon shoppen..

.

Enn toen werd het wat frisser en deed ik er een vestje bij aan..

Wat draag ik;
Vestje // C&A
Tshirt // The Sting
Broek // Petrol
Schoenen // All Stars
Riem // Okay
Sjaal // The sting
Ketting // Topvintage
Oorbellen // Six

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs

 

7 Reacties to “My Outfit; American Flagg”

  1. Josephine 8 april 2012 bij 16:54 #

    Aaah die sjaal❤

  2. sofie 8 april 2012 bij 19:38 #

    Leuke outfit, die sjaal is zo mooi! ♥

  3. Sootjeelina 8 april 2012 bij 21:24 #

    Fantastische sjaal! Hij staat ook erg goed bij je schoenen

    xoxo Sootjeelina❤

  4. Beauty Koning 8 april 2012 bij 22:50 #

    De sjaal is amazing, ik zie hem steeds vaker opduiken.. Ah America.. Football.. liefde!

  5. Laralaurentia 9 april 2012 bij 15:24 #

    hoe duur was de sjaal?

  6. Kimberley (@Sweetbeautylife) 9 april 2012 bij 19:32 #

    Ik zie deze sjaal ook steeds vaker opduiken! Echt zo leuk!🙂

Geef een reactie

