Uitdaging; Roze Blauwe look # 1

5 Apr

Vorige week werd ik door Cynthia uitgedaagd om een look met 2 kleuren te maken.. *klik hier voor haar artikel* Cynthia was zelf uitgedaagd om een look met goud en zilver te maken en zij daagde mij uit om een look met roze en blauw te maken..Natuurlijk ga ik de uitdaging aan en daarom komt vandaag deel 1 online..  Ik heb namelijk 2 looks gemaakt.. Ik was zo lekker aan het spelen haha!

De look van vandaag is een wat lichtere look en die van morgen en wat donkerdere..

 

En dit is de eerste look geworden! Ik vond het best lastig deze 2 kleuren te combineren.. Maar ik vind dat deze look best geslaagd is geworden!

.

.

Wat heb ik gebruikt ;
* Oogschaduwbasis van de Hema
* NYX Jumbo Pencil in Milk
* Roze en blauwe kleur uit NYX 10 color Eyeshadow pallet – The Runway Collection – 05 Supermodel
* John van G oogpotlood
* Catrice better then waterproof mascare
* Essence eyelinerpen

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

7 Reacties to “Uitdaging; Roze Blauwe look # 1”

  1. Beauty Koning 5 april 2012 bij 15:45 #

    WAUW! Girl, amazing job! Prachtige kleuren heb je gekozen, de tinten passen goed bij elkaar, je hebt het ook mooi smooth geblend. Ik vind de challenge geslaagd.🙂 Hij blijft leuk. ^^

  2. sofie 5 april 2012 bij 16:03 #

    Het is erg leuk geworden! ♥

  3. Liliane 5 april 2012 bij 17:36 #

    Ik vind hem ook geslaagd!

  4. Ylenia 5 april 2012 bij 20:32 #

    Really nice make up, keep blogging like this darling!
    There’s a new outfit on my blog, check it out and let me know what you think!
    XOXO
    Ylenia

  5. Paola 5 april 2012 bij 21:21 #

    Ziet er echt heel mooi uit!

Geef een reactie

