My Eyes; Love me Gender

2 Apr

Vandaag de 2e look met de Duo Chalks van Catrice.. Heb je de look met het andere setje gemist of de review van beide *klik* en *klik* hihi

Ik heb alleen de 2 duo chalks gebruikt, een oogschaduw basis, oogpotlood, eyeliner en mascara..

Tadaa!!

Een mooie rustige draagbare look!

Deze look heb ik de oogschaduw weer nat en droog aangebracht.. Bij de oogschaduw vond ik alleen dat je het verschil een stuk minder zag..

Wat vinden jullie van deze look met de duo chalks?

Liefs

6 Reacties to “My Eyes; Love me Gender”

  1. pretty beauty land 2 april 2012 bij 13:16 #

    wauw! erg mooi!

  2. Emma 2 april 2012 bij 14:29 #

    wat een mooie look & het staat je echt super!

  3. Liliane 2 april 2012 bij 15:28 #

    Pretty!
    Ik vind koperkleuren altijd erg mooi en dit is denk ik ook wel mijn favoriet uit deze serie.

  4. Beauty Koning 2 april 2012 bij 18:23 #

    Oh, wauw! Amazing om te zien, vooral de kleur onder je oog, die komt goed tot zijn recht.

  5. beautyforgirls 2 april 2012 bij 22:45 #

    Heel erg mooi❤ Vooral de glitter en de kleuren combinatie.

    Liefs, xxx

Geef een reactie

