Wishlist H&M

31 Mrt

Ik vind het heerlijk om rond te surfen op verschillende webshops.. Zo stop ik van alles in mijn winkelmandje en gooi ik aan het eind alles er weer uit.. Ik ben het toch niet nodig, of vind het toch niet heeeul erg leuk! Van de week was ik aan het snuffelen op de H&M site en kwam ik toch wel een aantal leuke dingetjes tegen.. Vandaag dus mijn wishlist..

Het is niet heel veel, maar het zijn toch wel leuke dingetjes.

1; Een wit blousje.. Ik wil eigenlijk een spijkerblousje, maar kan echt nergens maar dan ook nergens een leuke vinden! Dus dan maar zoiets.. € 9,95
2; Een shortje.. Ik hou van shortjes!! Een simpel hempje er op, All Stars, slippers of Vans er onder en klaar.. € 19,99
3; Het simpele hempje.. Leuk dat er toch een detail inzit! € 14,95
4; De set armbanden.. Deze had ik al een keer bij een bestelling gedaan maar weer verwijderd wanneer ik zag dat het eind april pas geleverd zou worden.. € 4,95
5; Een blauwe sjaal! Ik hou van sjaals, en zo’n kleur heb ik nog niet! € 7,95
6; En nog een hempje, deze is alleen wat netter.. Ik weet niet als het wel zo goed bij me past.. Maar ik vind hem wel tof.. € 19,95
7; De double vinger ring.. Ik wil hem hebben! € 4,95

Dit was mijn wishlist.. Volgende week ga ik een dag shoppen in Maastricht met vriendlief *zoals het er nu uitziet* Dus wie weet kom ik met 1 van deze dingetjes terug!

Hebben jullie nog iets op je wishlist staan?

Liefs

7 Reacties to “Wishlist H&M”

  1. Cynthiiaa 31 maart 2012 bij 12:13 #

    Wat een gave wishlist, ik houd van shorts! Ze zien er altijd zo leuk uit!

  2. beautyforgirls 31 maart 2012 bij 12:59 #

    Wat een leuke dingen staan er bij je op de wishlist.
    Liefs, xxx

  3. sophie 31 maart 2012 bij 14:06 #

    nummer 2 ziet er wel leuk uit!

  4. Marieke 31 maart 2012 bij 16:53 #

    Leuk lijstje, die shorts zijn mooi!

  5. Kimsje (@Kimsje) 31 maart 2012 bij 20:39 #

    Oohh als ik dit zo zie krijg ik zo’n zin in de zomer! Lekker met shortjes en tanktops lopen, heerlijk!

  6. Liselotte 31 maart 2012 bij 21:04 #

    Leuke spulletjes. ik vind nummer 1 leuk blouses zijn altijd handig =)

  7. Emma 1 april 2012 bij 12:06 #

    wat een toffe wishlist! die shorts & die blouse zijn echt heel erg mooi❤

Geef een reactie

