My Outfit;

30 Mrt

Vandaag een outfit met 2 kleding stukken uit mijn collectieve shoplog *klik* Een beetje een simpele outfit, maar jullie zullen inmiddels wel weten dat ik van simpel hou, haha!

Tadaaa that it..

.

Okay let net op mijn arogante kop..

.

Wat droeg ik;
Shirt // The Sting
Broek // Petrol
Schoenen // Scapino
Ketting // Hans textiel
Oorbellen // H&M
Horloge // HEMA
Armbandjes // Campingwinkel

Wat vinden jullie van mijn outfit?

Liefs

11 Reacties to “My Outfit;”

  1. Amanda 30 maart 2012 bij 15:47 #

    Stoere outfit🙂

  2. Beauty Koning 30 maart 2012 bij 16:39 #

    Oh, wat gaaf zeg! Vooral je bretels, ik vind dat echt amazing staan, vooral bij een vrouw.🙂

  3. sophie 30 maart 2012 bij 17:34 #

    leuke schoenen!

  4. Charlotte 30 maart 2012 bij 19:50 #

    Leuke schoenen, vind de ketting echt geweldig! ♥

  5. Liliane 31 maart 2012 bij 21:09 #

    Je ziet er superstoer uit!
    Gave schoenen!

  6. Emma 1 april 2012 bij 11:42 #

    oehhh, die bretels zijn echt cool! Bij mij blijven ze nooit goed vastzitten -.-

  7. Marcel 2 april 2012 bij 22:46 #

    Hoi, super gaaf, met name jouw skinny jeans erg mooi!

Geef een reactie

