Catrice feMALE Duo Chalks

28 Mrt

Er ligt weer een nieuwe collectie van Catrice in de schappen.. En wel de feMALE collectie.. Zo nam ik 2 duo chalks mee.. De rest van de collectie sprak me niet heel erg aan.. Maar deze oogschaduws wel!!

De eerste is 01 Love me Gender.. 2 mooie bruine kleuren!

En zo komen ze uit het doosje.. 2 losse kubussen met de oogschaduw erin.. De kleur is hier niet helemaal goed, maar dat komt door de zon..

De donkere kleur..

En de lichte kleur!

En de 2 kleuren droog aangebracht met mijn vinger.. Ik ben er echt wel te spreken over!! Mooie kleurtjes en eigenlijk best wel een goede pigmentatie!

En 02 Tomboy een zwart grijze en een blauwe kleur!

En de verpakking! Ik vind dit best wel een handige verpakking! Lekker klein en makkelijk mee te nemen!

De blauwe kleur..

En de zwart grijze kleur!

En de swatches! Beide weer droog aangebracht met een veeg van mijn vinger! Ik vind het echt mooie kleurtjes! En ook weer goed gepigmenteerd!

Wat vinden jullie van deze duo chunks? En hebben jullie nog wat ingeslagen van de feMALE collectie?

Liefs!

5 Reacties to “Catrice feMALE Duo Chalks”

  1. Elana 28 maart 2012 bij 18:50 #

    Klinkt goed! Ze lijken heel erg op de shimmer cubes van de body shop, misschien ga ik ze ook maar even halen🙂
    Liefs,
    xx

  2. Paola 28 maart 2012 bij 18:56 #

    Ik heb deze twee ook gekocht en 2 lakjes! Ben er super blij mee!

  3. Beauty Koning 28 maart 2012 bij 21:12 #

    Ik ben serieus een fan, de laatste heb ik ook, ze zijn incredible!

  4. beautyforgirls 28 maart 2012 bij 21:35 #

    Deze heb ik vandaag ook gehaald.
    Liefs, xxx

Trackbacks/Pingbacks

  1. Me eyes; Tomboy « Watevahdude's Blog - 29 maart 2012

    […] *klik* konden jullie al mijn mening lezen over de Duo Chalks van Catrice.. Vandaag de eerste look.. En […]

Geef een reactie

