Persoonlijk; How is life going

26 Mrt

Vandaag eens even een keer weer een persoonlijk stukje.. Stukje site, stukje jubal en stukje werk.. Holadieheee!

Alleereerst het stukje site! Mijn goede voornemen was om elke dag een artikel te plaatsen.. Dit gaat best aardig.. Alleen lopen er wat losse dagen tussen die geen artikel gekregen hebben.. Helaas.. Ik probeer het te compenseren door dan een andere dag 2 artikelen te plaatsen, maar dat is niet altijd gelukt.. Het is niet anders.. Verder ben ik best wel klaar met het uiterlijk van de site.. Ik ben het groene een beetje zat, maar wil ook niet iets standaarts.. Helaas ben ik niet zo handig met dit soort dingen, dus ik moet nog even kijken hoe ik dit ga aanpakken.. Heb je tips of handige site’s en blablabla meld het me dan en ik ben je eeuwig dankbaar haha!

Dan Jubal.. Ik had echt een inkak momentje de laatste maanden.. Vond der niet  veel aan en kwam vaak saggie thuis.. Maar naar afgelopen weekeind heb ik de feeling weer.. We hebben een super goed weekeind gehad met z’n allen om te trainen! Veel gedaan en het ziet er weer super uit! Ook zijn we al vanaf zomer vorig jaar bezig met nieuwe uniformen.. Zo zijn we voor de zomervakantie allemaal opgemeten, en konden we rond de herfst voor het eerst passen! Hierna werd alles nog vermaakt wat vermaakt moest worden en zo konden we in de voorjaarsvakantie nog een keertje passen!! En dan is het nu, over minder dan een maandje, zover! We mogen onze nieuwe uniformen presenteren en daarna ook echt dragen tijdens optredenn!! yay!

Werk is nog steeds het zelfde.. Veel extra werken! Maar ik heb het nog wel steeds super naar mijn zin! En het extra werken is ook niet erg.. Dan vult mijn overurenpotje zich en krijg ik wanneer die vol zit in ene een mooi extra bedrag op mijn rekening! Wel fijn met de zomervakantie is het vooruitzicht!!

Dat was weer een beetje wat mijn leven! Niet veel bijzoners!

Hoe staat het leven bij jullie?

Liefs

4 Reacties to “Persoonlijk; How is life going”

  1. Cynthiiaa 26 maart 2012 bij 19:15 #

    Het klinkt allemaal wel goed, keeeeep up the good work! Mijn leven is echt op dit moment busy like hell. :’) I love it!

  2. Liliane 26 maart 2012 bij 22:59 #

    Joh, maak je niet druk als je niet elke dag post, je blogt immers voor jezelf en alleen wanneer jij dat wilt😉

Geef een reactie

