Andrelon Droog Shampoo Verrassend Volume

24 Mrt

Al tijden was ik nieuwgierig naar droogshampoo.. Zou het echt werken en is het echt zo makkelijk? Ik stapte de kruidvat binnen en kwam buiten met Droogshampoo! Dit moest ik testen!

Wat zeg andrelon er zelf over;

Om zonder je haren te wassen toch een luchtige en frisse look te krijgen, heeft andrelon droog shampoo ontwikkeld.

Andrelon droogshampoo verrassend volume is special voor slap of futloos haar dat snel vet word en dat tussen wasbeurten door een opfrisser kan gebruiken. De unieke formule met een lift-up systeem zorgt ervoor dat het vet bij de haarwortels word opgenomen, waardoor het haar meer volume krijgt en weer licht en luchtig valt. Andrelon droogshampoo is de oplossing om zonder water het haar in een handomdraai weer een frisse boots te geven.

Nouu duidelijk toch.. Ik heb redelijk slap haar en kan er ook vrij weinig mee.. Maar doet zo’n droogshampoo er nou wat aan?

Nou eigenlijk wel.. Ik sprayde het om mijn gekamde wat vettere haar en liet dit intrekken zoals de beschijving zegt.. Hierna heb ik het gekamd en met mijn handen in model gebracht.. Volume kreeg ik en het voelde niet zo vies vettig meer aan.. Ik kreeg alleen niet het gevoel als mijn haar nu echt heel schoon was..

Ik ben er wel te spreken over.. Super makkelijk als je haast hebt en geen tijd hebt om je haar te wassen! Als ik het vaak zou gebruiken? Nee denk het niet.. M’n haar voelt gewoon schoner als ik het gewassen heb..

Hebben jullie wel eens droogshampoo gebruikt en wat vinden jullie er van?

Liefs

 

4 Reacties to “Andrelon Droog Shampoo Verrassend Volume”

  1. Cynthiiaa 24 maart 2012 bij 20:57 #

    Jammer dat hij niet schoner aanvoelt, ik snap wat je bedoeld! Zelf heb ik hem nog niet gebruikt.

  2. deez91 25 maart 2012 bij 07:46 #

    Ik vind droogshampoo handig voor noodgevallen, maar niet voor regelmatig gebruik.

  3. sofie 25 maart 2012 bij 17:01 #

    Klinkt handig! Ik heb nog nooit droogshampoo gebruikt, als mijn haar echt té vettig is, steek ik het gewoon naar achter in een hoge dot🙂 ♥

  4. Laralaurentia 26 maart 2012 bij 19:56 #

    Ja ik heb deze ook! Ik vind hem erg fijn als mijn pony iets wat vettig is, maar het vervangt geen wasbeurt.

Geef een reactie

