Toffe merk bikini’s voor de zomer

21 Mrt

Jaaa hoor het is wer lente! En dat betekend *als het goed is* mooi weer en bijna zomer.. Zomer betekend nog mooier weer dus tijd voor het zwembad en het strand.. Maaar dan willen we er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien en er niet als een oude oma bijlopen *al lopen sommigen er best hip bij*

Vandaag heb ik een aantal toffe bikini’s voor jullie op rij gezet.. Het kan natuurlijk niet missen dat dit merk bikini’s zijn! Ik hou van merken als Protest, O’neil, Brunotti en Roxy.. Het zijn niet de goedkoopste bikini’s maar ik koop eigenlijk 1 keer per jaar een bikini die wat duurder is, en gebruik die ook een aantal jaar.. *het scheelt dat ik niet zo vaak zwem, haha* Dus ondanks dat ze aan de prijzige kant zijn vandaag mijn favorieten van deze merken..

Brunotti bikini € 44,95.. Ik hou van geel.. Misschien wat aan de saaie kant.. Maar wel lekker vrolijk

O’neil € 59,99.. Deze vind ik echt zooo mooi!! Als ik nog een keer geld te veel heb deze zomer koop ik deze misschien wel.. Love it

Protest € 39,99 Lekker vrolijk en een tof printje!

Protest € 59,99 en wat meer meisjeachtige bikini.. Ik vind hem echt leuk! Al ben k wel benieuwd naar hoe de kleur in het echt is meer roze of meer koraal?

Protest € 44,99 Dit is ook 1 van mijn favorieten.. Toffe kleurtjes, lekker aanwezig maar niet te aanwezig!

Roxy € 55,00

Roxy € 75,00 Deze ligt echt hoog boven mijn budget, maar ik vind hem wel super leuk!! Ik hou echt van dit soort broekjes!  Net wat langer!

Wat vinden jullie van deze bikini’s en wat geven jullie max aan een bikini uit?

Liefs

3 Reacties to “Toffe merk bikini’s voor de zomer”

  1. Cynthiiaa 21 maart 2012 bij 16:51 #

    Leuke bikini’s, vooral de felle kleuren! I like it!

  2. petra 21 maart 2012 bij 20:40 #

    Leuk!! Ik vind de gele en de gestreepte met alle kleurtjes heel leuk!! Al heb ik zelf nu eentje met donkerblauw en witte strepen gekocht :p

  3. Laralaurentia 21 maart 2012 bij 23:43 #

    Niet helemaal mijn stijl, maar ik snap dat mensen ze leuk vinden. Ik koop mijn bikini’s meestal in de uitverkoop in de herfst. Zit vaak nog de goede maat tussen en ze zijn dan een stuk goedkoper.

Geef een reactie

