Pure Coconut Shower Creme

20 Mrt

In mijn shoplog van vorige week konden jullie mijn aakoopjes van de action al zien.. En vandaag mijn mening over een van de producten die ik kocht.. De Pure Coconut douche creme..

Tadaa daar issie! Een mooie witte tekst met Simpele tekst en plaatje.. Ik vind het wel goed.. Het formaat is handig en past makkelijk in de hand..

En de achterkant.. Nou duidelijker kan het niet toch.. Het laatste stukje ben ik het alleen niet helemaal mee eens.. Ruikt heerlijk? Ik moet zeggen dat ik vrij weinig ruik.. Maaar dat maakt mij niet veel uit, beter bijna geen geur, dan een verschikkelijke geur!

Verder valt er niet zo veel over te vellen.. Het is een fijne douche creme die lekker uitsmeerd en wel okay geurt voor zover die geurt.. Verpakking is goed, en de prijs is natuurlijk helemaal okay! *al weet ik de preciese prijs niet meer*

Van deze Pure Coconut lijn zijn nog een aantal producten.. Dus hiervan ga ik denk ik nog maar eens wat scoren!

Hebben jullie iets van de lijn? Of zijn jullie er benieuwd naar?

Liefs

2 Reacties to “Pure Coconut Shower Creme”

  1. Paola 20 maart 2012 bij 19:45 #

    Ik heb nog niks uit deze lijn, maar vind het wel erg fijn en lekker klinken!

  2. Beauty Koning 20 maart 2012 bij 20:54 #

    Dat klinkt goed! Ik heb de creme uit de lijn en die is zo lekker!

Geef een reactie

