Collectieve shoplog – Geshopt vorige week

19 Mrt

Het is alweer tijd voor een shoplog! Vorige week kwam er al een mini shoplogje online met mijn action en kruidvat dingetjes.. *Klik* Dit weekeind ging ik nog even de stad in met mijn lieve vriendje en zondag gingen wij lekker na batavia stad.. We kwamen niet met tassen vol terug, maar toch kocht ik een paar dingentjes..

Een shirtje van The Sting.. Ik vond deze echt zo leuk!!

En even een detail..

En bij de andere sting kocht ik deze sjaal *jaa zwolle heeft er 2* Ik zag hem bij The Lady Sting al in de etalage hangen, maar in de winkel lag die niet meer.. Gelukkig hadden ze hem bij de andere sting nog wel..

In Batavia stad had ik echt hele toffe schoenen gezien voor in de sporthal.. Helaas waren deze echt een halve maat te groot.. Verder hadden ze nergens echt iets leuks, en kocht ik alleen deze broek.. Vriendlief kocht een trui van adidas..

In de shoplog van de kruidvat en de action kon je al lezen dat ik birkenstocks had gekocht.. En hier zijn ze dan.. De witte glanzende versie.. Ik ben er blij mee!

Hebben jullie nog iets geshopt en wat vinden jullie van deze aankoopjes?

Liefs

5 Reacties to “Collectieve shoplog – Geshopt vorige week”

  1. Mariel 19 maart 2012 bij 15:14 #

    Leuke aankoopjes! Je hebt een leuke blog!

  2. Angélique (@AngeliqueSSL) 19 maart 2012 bij 16:08 #

    Leuke shoplog!

  3. Paola 19 maart 2012 bij 19:35 #

    Leuke dingen heb je gekocht!

  4. Lara (@LaraLaurentia) 19 maart 2012 bij 20:11 #

    Leuke dingetjes! Vooral de sjaal is echt tof.

  5. beautyforgirls 19 maart 2012 bij 22:48 #

    Echt een gave sjaal. Heel leuk.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

