My eyes; It’s a lovely colour

15 Mrt

Yup I know, de naam van deze My eyes zegt niet zoveel over de kleuren die ik gebruikt heb.. Maar ik ben echt een suckerr in namen bedenken!

Deze look droeg ik tijdens de verjaardag van mijn zusje.. En natuurlijk moest mijn kleding passen bij mijn ooglook, dus jullie raden zo vast wel wat voor een kleur shirt ik droeg, haha!

Tadaaaa!!

.

Wat heb ik gebruikt;
* Hema Oogschaduw basis
* Hema blending kwast
* Sleek Monaco palette
* John van G oogpotlood
* Catrice better than waterproof mascara..

Savonds heb ik de look iets uitgebreid met een zwarte eyeliner..

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

3 Reacties to “My eyes; It’s a lovely colour”

  1. Beauty Koning 15 maart 2012 bij 21:32 #

    Mooie look, ik vind hem goed gelukt!

  2. Josephine 16 maart 2012 bij 20:17 #

    Heel mooi, vooral je fullface!

  3. Lara Rose 17 maart 2012 bij 22:45 #

    heel mooi!

Geef een reactie

