Gehopt; Kruidvat en Action

14 Mrt

Vandaag heb ik even een rondje lans de kruidvat en de action gemaakt.. Ik kocht niet veel maar wil het jullie toch even laten zien..

Bij de kruidvat kocht ik 2 nagellakjes en een blush.. Alle 3 van catrice.. De lakjes zijn 790 The pinky and the brain *links* en 030 Meet me at coral island.. De blush is van de limited edition Nymphelia en is 01 Dancing Nymph.. Deze zag ik toen deze limited edition uitkwam al liggen maar vond hem niet bijzonder genoeg.. Totdat ik hem op veel blogs voorbij zag komen.. Helaas kon ik hem toen nergens meer vinden! Maaar vandaag vond ik hem toch.. happy me!

Bij de action kocht ik deze shower creme.. Ik wou wel eens wat anders proberen als altijd nivea.. En hopelijk kan ik wel tegen deze..

En verder kocht ik deze glitters!! Ik zag bij Cynthia van Beauty Koning een leuk artikel over zelf een glitter nagellak maken.. *klik voor het artikel hier* En aangezien ik nog een aantal blanke lakjes van de action had staan, wou ik het wel eens proberenn..

Verder kocht ik nog een paar birkenstocks.. Maaaar die heb ik maar niet op de foto gezet.. *eigenlijk was ik het vergeten, hihi*

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes en willen jullie ergens wat over lezen?

Liefs

 

8 Reacties to “Gehopt; Kruidvat en Action”

  1. Sophie 14 maart 2012 bij 17:33 #

    leeeuk!

  2. Beauty Koning 14 maart 2012 bij 17:36 #

    Haha, wat gaaf zeg! Wooop, glitternagellak is amazing, helaas geven ze wel af. Dat word dus een goede dikke laag basecoat in hoop dat het niet afgeeft! Leuke shoplog ook.🙂

  3. Elana 14 maart 2012 bij 17:44 #

    Leuke spulletjes!
    Liefs,
    xx

  4. Paola 14 maart 2012 bij 18:54 #

    Leuke dingen heb je gekocht! De glitters heb ik ook! Wat een goed idee om er nagellak mee te maken!🙂

  5. beautyforgirls 14 maart 2012 bij 22:26 #

    Wat een leuke dingen.
    Liefs, xxx

  6. Joyce 15 maart 2012 bij 10:43 #

    Die nieuwe lakjes zijn ontzettend leuk!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Collectieve shoplog – Geshopt vorige week « Watevahdude's Blog - 19 maart 2012

    […] shoplog! Vorige week kwam er al een mini shoplogje online met mijn action en kruidvat dingetjes.. *Klik* Dit weekeind ging ik nog even de stad in met mijn lieve vriendje en zondag gingen wij lekker na […]

Geef een reactie

