Let me Introduce you; Mijn Zonnebril

12 Mrt

Het mooie weer komt er weer aan dus weer tijd om de zonnebril op te doen! Ik had normaal altijd goedkope zonnebrillen, maar vorig jaar was het tijd voor wat anders.. Aangezien ik zo af en toe een bril draag wou ik een zonnebril op sterkte! Maar natuurlijk wel een hippe!!

Zo stapte ik bij de opticien naar binnen en liep ik een week later met deze bril na buiten..

Yup een Ray-Ban..!

Overal vind je terug dat het Ray-Ban is..

De bril.. Love it!!

Gewoon een zwart montuur

Met een rode binnenkant met witte letters Ray-Ban..

.

Ik vind deze bril zo fijn! Je ziet wel een beetje dat ik er glazen in heb die op sterkte zijn.. Deze zijn iets roder dan de normale glazen van Ray-Ban zelf.. Ik kreeg de normale glazen er wel bij.. Als ik dan een keer op lenzen overstap kan ik de glazen er gewoon in laten zette! Super handig!

Dit is trouwens ook het model dat schuin staat.. De normale modellen staan recht op je neus, en deze staat iets naar voren.. Ik vind het tof!

Ik ben echt super blij met deze bril, en draag al mijn goedkope brilletjes niet meer..

Wat vinden jullie van mijn zonnebril en wat voor 1 dragen jullie er?

Liefs!

7 Reacties to “Let me Introduce you; Mijn Zonnebril”

  1. sophie 12 maart 2012 bij 15:10 #

    ik heb zelf ook een paar raybans deze zomer ben ik van plan ook een wayfayer te kopen, ik weet alleen nog niet zo goed welke kleur..

  2. Beauty Koning 12 maart 2012 bij 20:46 #

    Oehhh, I like!

  3. beautyforgirls 12 maart 2012 bij 23:00 #

    Wat een gave zonnebril.
    Liefs, xxx

  4. Kimberley (sweetbeautylife) 13 maart 2012 bij 07:29 #

    Hij is erg mooi! Ik ben ook opzoek naar een wat duurdere zonnebril, eentje waar ik echt langer mee kan doen dan een jaar. 9 van de 10 keer gaan mijn zonnebrillen altijd kapot.😦

  5. Desiree 13 maart 2012 bij 18:39 #

    Heel mooie zonnebril!

  6. petra 13 maart 2012 bij 22:26 #

    Oh mooi!! Leuk accent met dat rood!

  7. Sheela 14 maart 2012 bij 22:37 #

    Die is echt heel mooi! Ik heb er ook 1 van ray ban🙂

Geef een reactie

