Mijn doucheproducten die ik standaart gebruik

10 Mrt

Vandaag laat ik jullie mijn standaart douche producten zien.. Dus de producten die ik het meest gebruik onder de douche.. Ze staan altijd in de douche en ik kan ze met mijn ogendicht zo ongeveer pakken *beetje overdreven..*

Alle producten bij elkaar.. Het is niet heel veel.. maar het zijn wel fijne producten!

Mijn bodyshop banana shampoo en conditioner.. Ik vind deze zoo fijn en zoo lekker voor mijn haar.. De geur vind ik nog steeds niet alles, maar ach..

Hema gezichts scrub en masker.. Dit gebruik ik 1 keer in de week.. Heerlijk spul

Dove douchegel.. Ik kan alleen maar tegen dove.. Best wel irritant.. Want ik vind een andere douchegel ook wel eens leuk om te proberen.. Helaas..

En dan als laatst, The Body Shop, spiced vanilla body scrub.. heerlijk spul! Dit gebruik ik ook 1 keer in de week.. Heerlijk spull.. Vriendlief vind het ook heerlijk en hij gebruikt het ook nog wel eens!

En dan nog een scheermesje.. Daar hoef ik niet zoveel over te vertellen.. Gewoon de goedkoopste die er zo ongeveer zijn.. Zolang ik er maar niet als een oerwoud bij loopt vind ik het best haha!

Wat gebruiken jullie voor een producten tijdens het douchen?

Liefs

3 Reacties to “Mijn doucheproducten die ik standaart gebruik”

  1. Beauty Koning 10 maart 2012 bij 18:00 #

    Fijne producten, toevallig heb ik de gezichtsscrub ook van de Hema gebruikt + een bijbehorend masker.😀

  2. babette 10 maart 2012 bij 21:33 #

    Fijne producten! De Body shop is altijd fijn en ik heb ook de scrub van Hema gehad!🙂

  3. Amanda 11 maart 2012 bij 16:48 #

    Wat leuk om te zien! Ik gebruik vaak TBS douchegels.

Geef een reactie

