My Eyes – Simpel, Draagbaar en Snel

9 Mrt

Vandaag een simpele, draagbare en snelle look.. Een look die snel gemaakt is, niet veel nodig is en best wat lijkt.. Deze look kan je met allerlei kleuren maken, maar ik vind bruin een mooie kleur bij mijn bruine ogen, vandaar dat ik voor bruin gekozen heb..

Wat heb ik gebruikt;
– oogschaduwbasis
– Nude kleur uit het Sleek storm palette
– Catrice Intensif”Eye wet en dry shadow in 020 Charly’s Chocolate Factory

Full face..

.

Close up.. In mijn binnentste ooghook heb ik een lichte matte kleur gebruikt en in mijn buitenste ooghook heb ik Charly’s Chocolate Factory.. Eerst heb ik hem droog aangebracht, en daarna op een klein stukje nat..

.

Ik vind dit echt een geslaagde look!! En wat helemaal makkelijk is dat die snel gemaakt is!

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

5 Reacties to “My Eyes – Simpel, Draagbaar en Snel”

  1. sofie 9 maart 2012 bij 17:30 #

    Erg leuk, staat je mooi! ♥

  2. sophie 9 maart 2012 bij 19:14 #

    mooie look zeg!

  3. Beauty Koning 9 maart 2012 bij 20:45 #

    Mooie kleurencombinatie, ik vind het netjes, neutraal en inderdaad draagbaar!

  4. Amanda 9 maart 2012 bij 21:13 #

    Ik vind m leuk!

  5. Desiree 10 maart 2012 bij 12:38 #

    Mooie kleuren heb je gebruikt.

Geef een reactie

