H&M Paketje binnen & Geshopt

8 Mrt

Anderhalve week geleden schreef ik al over mijn H&M bestelling en wishlist.. Nou is mijn H&M bestelling binnen en heb ik nog wat geshopt.. Dus vandaag mijn aankoopjes en de dingen die ik gehouden heb van mijn bestelling..

Eerst mijn h&m spulletjes..

Een hempie! Ik vind hem leuk! En hij zit erg lekker!

En 3 kwart mouw shirtje.. Een kleurtje wat ik bijna niet heb..

En nog een streepjes shirt.. haha

En een blazer.. Ik hou van blazers en draag ze best vaak de laatse tijd!

Schoenen die jullie al in my life in piccs voorbij zagen komen

En armbandjes.. Ik vind ze tof! Alleen wil ik er nog wel wat meer van..

Dat was het.. ik heb gewoon maar 1 ding gekocht tijdens het shoppen.. Ik ben trots op mezelf!!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs

6 Reacties to “H&M Paketje binnen & Geshopt”

  1. Cynthiiaa 8 maart 2012 bij 14:38 #

    Gave aankopen! Vooral je blazer, love blazers.🙂

  2. Sophie 8 maart 2012 bij 15:02 #

    Leuke schoenen!

  3. Elana 8 maart 2012 bij 16:35 #

    Superleuke spulletjes!
    Liefs,
    xx

  4. beautyforgirls 8 maart 2012 bij 18:53 #

    Ik vind de laarzen leuk. Je hebt leuke dingen geshopt.
    Liefs, xx

  5. Tatjana 9 maart 2012 bij 11:33 #

    Ik vind vooral de onderste 2 shirtjes heel erg leuk!
    Lekkere stof, en ik houd echt van streepjes!

  6. sofie 9 maart 2012 bij 17:31 #

    Leuke bloesjes, die laarzen zijn erg mooi! ♥

Geef een reactie

