Personal; Piccs van een dagje dierentuinn!

6 Mrt

Vandaag een keer een persoonlijk artikel.. Geen gezeur of wat, maar een keer foto’s! Foto’s die door mij gemaakt zijn!! Ik vind het erg leuk om foto’s te maken.. Maar doe het niet heel erg vaak omdat ik dan niet zo goed weet waar ik foto’s van moet maken.. Dus vandaag een artikel met foto’s door mij van een dagje dierentuin! Ik hoop dat jullie dit eens leuk vinden en misschien doe ik het wel eens vaker.. Duss als je leuke ideeën hebt waar ik foto’s van kan maken; tell me! hihi

Een of ander spul in een bak met vissen.. De vissen waren alleen nergens te bekennen..

En nog een keer

Echt een hele apparte vis.. Een mooie maar ook heeeel lelijke..

Mega klein visje in een bak vol met groene sliertenn..

En nog zo’n vis waarvan je denkt ben je nou mooi of lelijk?

En als laatst een bloem.. In de vlindertuin.. Ik hou van mooie bloemen op de foto’s zetten.. Ik word er spontaan vrolijk van!

Wat vinden jullie van m’n piccs? En hebben jullie nog tips?

Liefs

7 Reacties to “Personal; Piccs van een dagje dierentuinn!”

  1. Bows are cute 6 maart 2012 bij 18:06 #

    Leuke foto’s! ^^

  2. Marieke 6 maart 2012 bij 18:28 #

    Wat leuk! Mooie foto’s🙂

  3. beautyforgirls 6 maart 2012 bij 20:52 #

    Wat een leuke foto’s.
    Liefs, xxx

  4. Beauty Koning 6 maart 2012 bij 23:12 #

    Wauw, wat een mooie foto’s heb je gemaakt zeg. Prachtig om te zien.🙂

  5. Laralaurenthia 7 maart 2012 bij 10:51 #

    Prachtige foto’s! Wat voor camera heb je?

  6. myrthe 7 maart 2012 bij 12:26 #

    coool!

Geef een reactie

