Bestelling Sieradenkistje.nl

5 Mrt

Afgelopen woensdagavond was ik lekker aan het rondneuzen op allerlei leuke webshops.. Zo kwam ik bij Sieradenkistje.nl terecht.. Een super leuke webshop met allerlei sieraden! Ik hou ervan!! nadat ik lekker had rondgesnuffeld deed ik 2 ringen in mijn winkelmandje en waren ze vrijdag al binnen! Super snel!!

Ze kwam mijn pakketje binnen.. *natuurlijk zat er nog een envelop omheen.. * Een super leuk doosje met een visitekaartje erop.. Cutee!

En zo zag het er uit toen het dekseltje er af ging.. netjes verpakt!

De eerste.. Een super leuk fototoestel ring.. Ik vind hem zooo leuk!!

Deze ring heet fotoshoot en koste € 5,50 Het is een verstelbare ring.. Super handig, aangezien ik hele dunne vingers heb en de meeste ringen mij normaal te groot zijn..

En zo ziet ie er om uit.. Love it!

En nog een om foto!

En de 2e ring!! Een double finger ring..

Deze heet Two finger Ring ” Feather” Zilverkleurig.. En kost € 6,50

En de om foto!! Ik vind deze zooo tof!! Lekker groot maar niet te groot! mooie kleur en toffe steentjes erin!

en nog een keer..

Ik ben echt heel blij met deze 2 sieradenn! En ben echt te spreken over de webshop! Ze hebben echt leuke dingen en niet heel duur!

De levering is ook top! Woensdagavond besteld en vrijdag binnen! Netjes verpakt en een factuur erbij!

Heb jij al eens wat besteld bij sieradenkistje.nl en wat vinden jullie van mijn 2 nieuwe ringen?

Liefs!

5 Reacties to “Bestelling Sieradenkistje.nl”

  1. Cynthiiaa 5 maart 2012 bij 15:20 #

    Wat een leuke sieraden! Ik zag het op Twitter voorbij komen, echt heel cute.🙂

  2. Lisa 5 maart 2012 bij 17:33 #

    Dat fototoestelletje is echt te schattig! Me wants!

  3. Laralaurenthia 5 maart 2012 bij 18:43 #

    super cute!

  4. jessy 5 maart 2012 bij 20:47 #

    wauw wat een super leuke bestelling!

  5. Evelien 4 april 2012 bij 15:30 #

    Ziet er leuk uit! Ik heb daar ook last van té grote ringen.. Dat is echt vervelend… Maar mooie aankopen😀

Geef een reactie

