Essence Color3 Nail Polish – 02 Shopping Trip In Soho

4 Mrt

Vandaag alweer het laatste van de 3 lakjes die ik kocht.. En vandaag is de roze aan de beurt.. 02 Shopping Trip in Soho..

Ik hou van roze.. Dus deze kon ik niet laten liggen.. En spijt heb ik er niet van! Ik hou van deze kleur!

De basis kleur.. Op een foto eerder zie je al dat er een kleine shimmer door heen zit.. Ik vind hem tof!

En dan de 2e kleur erover! Glitters!! Yayy! Mijn favo glitterkleur vanaf nu!

Verder valt er eigenlijk niet heeul veel te vertellen over dit lakje! Ik vind hem leuk!

Wat vinden jullie van deze kleur?

Liefs

 

5 Reacties to “Essence Color3 Nail Polish – 02 Shopping Trip In Soho”

  1. beautyforgirls 4 maart 2012 bij 13:58 #

    Ik vind dit een mooie combinatie.
    Liefs,x xx

  2. sofie 4 maart 2012 bij 18:29 #

    Erg leuk kleurtje! ♥

  3. Beauty Koning 4 maart 2012 bij 20:30 #

    Gorgeous, de shimmers doen het hem weer!

  4. Paola 4 maart 2012 bij 20:56 #

    Heel mooie kleurtje!

  5. jessy 4 maart 2012 bij 22:23 #

    wauw hij ziet er mooi uit❤

Geef een reactie

