2 nieuwe chunks!

3 Mrt

Ruim een week geleden liet ik mijn nieuwe trotst zien.. Mijn Noosa armband.. Afgelopen week kocht ik 2 chunks omdat ik hem toch wel erg kaal vond.. En vandaag show ik ze aan jullie!

Yup een gele en groen/blauwige.. Ik hou van deze kleurtjes vooral nu het mooie weer er toch wel weer aan gaat komen.. *of daar ga ik maar van uit*

Eerst de gele.. Deze heet Paulownia Tree Yellow.. Het betekend ook wel princessenboom.. Volgens japanse traditie, word deze boom gepland bij de geboorte van een meisje en word hij later gekapt om er een huwelijkskado van te maken..

En dit is Turquoise.. De steen is genoemd naar Turkije, want daar vandaan kwam de steen toen hij voor het eerst europa bereikte..

Yup hele leuke betekennis.. Ik heb er niets mee.. En koop ze gewoon omdat ik ze mooi vind..

En alle 4 bij elkaar.. Ik wil er nu nog 2 bij die ook een beetje deze kleuren hebben.. Maar daar wacht ik nog eventjes mee..

Ik vind hem leuk en ga hem denk ik erg vaak dragenn! Hij moet alleen nog een beetje rekken.. Hij zit nu echt super strak!

Wat vinden jullie van mijn 2 nieuwe chunks?

Liefs

5 Reacties to “2 nieuwe chunks!”

  1. beautyforgirls 3 maart 2012 bij 13:40 #

    Ik vind ze echt heel erg leuk.
    Liefs, xx

  2. Sophie 3 maart 2012 bij 13:59 #

    ik vind de blauwe erg leuk!
    xoxo

  3. Lisanne 3 maart 2012 bij 15:52 #

    Wat leuk!

  4. Beauty Koning 3 maart 2012 bij 17:47 #

    Wat gaaf zeg, leuk dat je ze erop kan klikken!

  5. Vintagirie 4 maart 2012 bij 12:21 #

    Die turquoise is echt mooi!

Geef een reactie

