Catrice Intensif’Eye wet & dry shadow – 010 Black or White Swan?!

1 Mrt

Afgelopen week konden jullie al lezen over de Wet & Dry eyeshadow van de Catrice Nymphelia collectie.. Toen ik die oogschaduw meenam, nam ik het kleurtje van vandaag ook mee! Deze is uit de gewone collectie..

De verpakking is precies het zelfde als die van de Nymphelia collectie.. Ik vind hem leuk! Enn handig dat je de kleur er door heen ziet..

En de achterkant.. Nummer en naam..

De kleur is echt prachtig.. Mooi zwart met bruin en wit tinten erdoor! Love it

En de swatches.. Links droog en rechts nat aangebracht! Een mooie kleur al vind ik de zwart er niet heel erg in terug..

Wat vinden jullie van deze kleur?

Liefs

6 Reacties to “Catrice Intensif’Eye wet & dry shadow – 010 Black or White Swan?!”

  1. Elana 1 maart 2012 bij 13:22 #

    Wauw, ziet er suuupermooi uit!
    Liefs,
    xx

  2. Ineke 1 maart 2012 bij 15:12 #

    Supermooi😮

  3. beautyforgirls 1 maart 2012 bij 16:37 #

    Deze heb ik ook, de pigmentatie is prachtig.
    Liefs, xxx

  4. Marieke 1 maart 2012 bij 16:42 #

    Ik vind het een hele mooie kleur, mooie pigmentatie inderdaad!

  5. Beauty Koning 1 maart 2012 bij 18:20 #

    Wauw, gorgeous! Prachtige pigmentatie en de shimmers erin, amazing.

  6. vFDi 6 juli 2013 bij 08:12 #

    97600 58282I’ve been absent for some time, but now I remember why I used to really like this weblog. Thank you, I will try and check back far more often. How regularly you update your internet internet site? 567739

Geef een reactie

