Alles opschrijven – Ik doe het..

29 Feb

Sinds ik voor school agenda’s gebruik schrijf ik alles, maar dan ook echt alles op.. Soms wat irritant maar voor later ook wel erg leuk!

Zo heb ik 2 agenda’s een notitieboekje voor watevahdude, een adressenboekje en een notitieboekje voor de muzieklessen die ik geef..

Al mijn boekjes bij elkaar.. En 9 van de 10 keer zitten deze ook allemaal in mijn tas.. Het is toch erg..

Zo heb ik 2 agenda’s omdat ik het wel handig vond om er 1 thuis te hebben en 1 in mijn tas.. wat dus nu 2 in mijn tas is.. Mijn boekje voor de muziek moet ik voor muziek les bij me hebben en beland zo ook in mijn tas.. Waarna ik hem er vergeet ui te halen.. Mijn adressenboekje is eigenlijk nutteloos.. De meeste adressen staan ook in mijn agenda’s.. En dan mijn boekje voor watevahdude.. Ja dat is ook altijd wel handig om bij je te hebben.. Heb ik een leuk idee dan schrijf ik het daar in..

Mijn agenda aan het begin van de week.. Alleen mijn afspraken die voor deze week gemaakt zijn staan er in.. In de loop van de week schrijf ik er bij elke dag bij wat ik zo ongeveer gedaan heb.. Waarom? Joost mag het weten aangezien ik het vaak pas opschrijf als ik het al gedaan heb.. Logisch toch? haha

Mijn adressen boek.. Zoals ik al zei, eigenlijk totaal overbodig.. Maar wel handig, wanneer een agenda is afgelopen heb ik nog wel al mijn adressen bij de hand..

Verder heb ik een ontzettende tik, om alle telefoonnummers ook nog eens even dubbel op te schrijven.. Handig toch?  nee…

En dan als laatst mijn boekje voor watevahdude.. Hierin staan mijn ideeën om over te schrijven, maar hou ik ook de films bij die ik heb gekeken, en komen de leuke blogs er in te staan.. Voor het geval dat zegmaar..

Ben jij ook zo’n iemand die alles opschrijft en het liefst 3 keer? Of schrijf jij helemaal niets op?

Liefs

6 Reacties to “Alles opschrijven – Ik doe het..”

  1. Beauty Koning 29 februari 2012 bij 17:36 #

    Ik houd mijn agenda van school nauwelijks bij, het liefst sla ik alles op in mijn telefoon. Ik schrijf tegenwoordig alles op, niet alleen afspraken, maar ideeen en inspiratie. ;D

  2. jessy 29 februari 2012 bij 19:37 #

    tegenwoordig schrijf ik ook alles op en het werkt zo fijn!

  3. Martine 29 februari 2012 bij 21:20 #

    Super leuk dat je zoveel opschrijft! Ik heb her en der wat ronddwarrelende notitieblaadjes met aantekeningen van dingen die ik moet doen etc. maar ik heb niet echt boekjes🙂 Wel een one line a day dagboek, erg leuk!
    x Martine

  4. beautyforgirls 29 februari 2012 bij 21:51 #

    Ik leef echt op een planning en agenda. Kan niet zonder.
    Hahaha.
    Liefs, xxx

  5. Laralaurenthia 29 februari 2012 bij 23:44 #

    Ik schrijf altijd alles op, ik hou ook van lijstjes! Ik ben geen Lena maar Lara Lijstje :p

  6. Elana 1 maart 2012 bij 12:55 #

    haha, ik ben precies hetzelfde, ik schrijf ook altijd alles op🙂
    Liefs,
    xx

Geef een reactie

