Essence Colour3 Nail Polish – 06 Ticket To The Show

28 Feb

Vandaag is het 2e due lakje aan de beurt.. Nr 06 – Ticket to the Show.. Een zwart basis lakje met een glitterlakje..

De verpakking is precies het zelfde als het lakje van afgelopen week.. En ik vind hem dus fijn!

Ik heb geen foto van de zwarte kleur alleen.. Oeps.. maar het is gewoon een normaal zwart kleurtje.. niets geen speciaals

Het lakje wat je er over doet heeft een beetje een bruine glans.. Ik hou er wel van!

Wat vinden jullie van dit kleurtje?

Liefs

6 Reacties to “Essence Colour3 Nail Polish – 06 Ticket To The Show”

  1. Amanda 28 februari 2012 bij 14:57 #

    Leuke kleur

  2. sophie 28 februari 2012 bij 15:16 #

    deze is een beetje te donker voor mij, maar wel mooi!
    xoxo

  3. Beauty Koning 28 februari 2012 bij 17:51 #

    Ik vind hem leuk, vooral de tweede kant, door de gouden shimmers.🙂

  4. Marieke 28 februari 2012 bij 18:05 #

    Mooie kleur! Ik heb deze lakjes nog niet in de winkel gezien, ik ben er wel heel benieuwd naar!😀

  5. beautyforgirls 28 februari 2012 bij 19:13 #

    Deze is echt gorgeous .
    Liefs, xxx

  6. Paola 28 februari 2012 bij 22:32 #

    Ziet er super mooi uit! Ik heb zelf de blauwe en groene versie!

Geef een reactie

