Catrice Nymphelia Wet & Dry eyeshadow – 020 Charly’s Chocolate factory

27 Feb

Er is weer een nieuwe special edition van Catrice.. En wel de Nympelia collectie.. Ik nam deze oogschaduw mee, door de mooie kleur! Ik draag niet vaak bruin, maar kon deze niet laten liggen..

De wet en dry eye shadows zitten ook in het standaard asortiment van Catrice.. Deze had ik nog niet in m’n bezit dus ik was wel erg benieuwd!

De verpakking van deze oogschaduws vind ik handig.. Je kan duidelijk zien wat er in zit en welke kleur het is.. Ook vind ik de letters tof.. Leuk dat de letters verkleuren in het licht..

De achterkant is gewoon standaard.. De naam achter op en dan houdt het wel zo ongeveer op..

De naam van de oogschaduw is Charly’s chocolate factory.. Echt een leuke naam.. En past goed bij de kleur! Een mooie melkbruine kleur met een mooie shimmer erdoor.. Ook leuk dat je hem nat en droog kunt aanbrengen.. Handig, want zo krijg je toch wel een verschil in look..

En dan de swatches.. Onder droog een gebracht en boven nat.. Beide zijn zonder oogschaduw basis..

En dan nog een keer de swatches alleen dan van een andere kant.. haha!  Links droog en rechts nat..

Wat vinden jullie van deze oogschaduw en hebben jullie nog wat gehaald van de Nymphelia collectie?

Liefs

 

6 Reacties to “Catrice Nymphelia Wet & Dry eyeshadow – 020 Charly’s Chocolate factory”

  1. Amanda 27 februari 2012 bij 20:22 #

    Ik heb hem ook, ook de andere 5;) Vind ze erg fijn, alleen zijn er bij mij al 2 gebarsten uit zichzelf:(

  2. Priscilla 27 februari 2012 bij 20:53 #

    Ziet er super mooi uit zeg!

  3. Beauty Koning 27 februari 2012 bij 21:42 #

    Wauw, wat een prachtige oogschaduw, amazing!

  4. jessy 28 februari 2012 bij 11:11 #

    echt een super mooie kleur❤

  5. zarahcari 28 februari 2012 bij 11:16 #

    Wauw een hele intense kleur.. Ik heb de gropene smokey eyes en een groen potloodje🙂

  6. Judith 28 februari 2012 bij 13:58 #

    Erg mooie kleur! Van de Nymphelia collectie heb ik alleen een nagellakje gekocht, namelijk Be pool!

Geef een reactie

