Cutee Action Plakband!

26 Feb

Al best wel een poos terug las ik bij Marjolein over de leuke rolletjes plakband die de action verkoopt.. Nu ik dit schrijf zie ik gewoon dat ik de zelfde rolletjes heb gekocht en ook nog precies de zelfde om mijn notitie boekie heb geplakt! Toevallig!

Maar ik vond het wel even de moeite waard om hier een artikel aan te wijden.. Tips zijn vaak altijd leuk voor de creatieve meiden onder ons..

Om deze rolletjes gaat het dus.. Gewone normale rolletjes, alleen dan met een leuk printje erop.. Leuk voor als je gaat scrappen of wanneer je saai inpakpapier gebruikt! Maar ook leuk om je saaie notitieboekje wilt opleuken! Genoeg mogelijkheden dus om ze te gebruiken!

Zo kocht ik dit setje, maar er zijn nog een aantal andere setjes.. Ze kosten maar € 0,79 per setje.. Dus nog geen 15 cent per rolletje!! Lekker goedkoop!!

Zo versierde ik mijn saaie zwarte notitie boekje ermee.. Simpel 2 randjes erover heen en klaar is het! Een stuk leuker boekje!

Wat vinden jullie van dit soort plakband?

Liefs

6 Reacties to “Cutee Action Plakband!”

  1. Lotte 26 februari 2012 bij 16:11 #

    Wauw dat is echt super leuk om dingetjes mee te versieren!

  2. Beauty Koning 26 februari 2012 bij 16:57 #

    Wat een leuk idee, zo kan je inderdaad dingen opvrolijken.🙂

  3. beautyforgirls 26 februari 2012 bij 17:22 #

    Zo leuk en schattig. Daar kun je leuke dingen mee doen.
    Liefs, xxx

  4. stylishing 26 februari 2012 bij 18:16 #

    Leuk! Ik heb er ook een aantal😀

  5. Priscilla 26 februari 2012 bij 18:24 #

    Leuk! Bedankt voor de tip!

  6. Josephine 27 februari 2012 bij 18:42 #

    Ik wist nooit waar ik het voor moest gebruiken, maar dit ziet er inderdaad leuk uit!

Geef een reactie

