Essence Colour3 Nail Polish – 04 Walk in the Park

25 Feb

Afgelopen vrijdag wandelde ik de kruidvat in en dit keer was het schap van Essence totaal vernieuwd! Ik was erg benieuwd naar de duo nagellak en nam er 3 mee.. Vandaag is nummer 1 aan de beurt!

Nummer 04 – Walk in the park.. Een groen achtige kleur en een blauw groenachtige glitter lak.. Ik vind het een toffe combi!

Ik vind d verpakking tof.. Ik vroeg me af als het wel fijn zou lakken, maar het lakt eigenlijk best fijn.. Door het lange model houd het mooi stevig vast..

Kant 1.. A walk in he park.. Een mooie groene kleur met een shimmer erdoor

I know niet heeel netjes gelak, maaar als ik korte nagels heb gaat dat gewoon niet goed.. En ik moet zeggen dat ik mijn nagels de laatste tijd niet heel erg vaak lak!  Maar hier zie je de liche shimmer er mooi in!

Kant 2.. De mooie kleine glitters!! Loveee it!!

En dan laagje 2 er over aan gebracht.. Ik vind het tof.. Al zijn er denk ik ook genoeg lakjes die deze kleur als 1 laagje hebben.. En je dus niet 2 lakjes over elkaar moet brengen..

Ik vind het wel tof dat je dus 2 lakjes hebt voor de prijs van 1..  En natuurlijk ga ik het glitterlakkie nog over een ander kleurtje proberen! Volgens mij is dat ook wel tof! De prijs van dit lakje € 2,79

Wat vinden jullie van deze kleur?

Liefs

5 Reacties to “Essence Colour3 Nail Polish – 04 Walk in the Park”

  1. Beauty Koning 25 februari 2012 bij 16:42 #

    Mooie lakjes, vooral de tweede kant.😀

  2. beautyforgirls 25 februari 2012 bij 17:06 #

    Wat een leuke combinatie lakje.
    Liefs, xxx

  3. Anne vdh 26 februari 2012 bij 13:46 #

    Prachtige groene kleur!
    Ik vind hem zonder glitter misschien wel mooier, maar ik hou dan ook meer van creamy lakjes🙂

  4. Angélique (@AngeliqueSSL) 26 februari 2012 bij 14:14 #

    Mooi kleurtje!

  5. sophie 26 februari 2012 bij 14:54 #

    leuke combinatie!
    ik volg je nu, volg je me terug?
    xoxo

Geef een reactie

