My life in Piccs # 8

24 Feb

Iets later als normaal.. Maar alsnog de My life in piccs!

 

Haar ingevlochten voor het na bed gaan!! Dit doe ik zo af en toe als ik savonds gedoucht heb en daarna direct na bed ga.. Dan zit m’n haar tenminste niet heeeeel raar de volgende dag..

Enn dit is dan het resultaat na een nachtje met een vlech slapen.. Krullies!!

Evem eem foto bewerkt die ik afgelopen zomer gemaakt had.. Vind hem best tof..

Tijdens de optocht met Carnaval! Samen met me muziekvriendinnetje!

Super gave potten gezien.. Ze zijn zwart met een glans erover.. super tof!!

Paps en mams zijn bezig met de keuken.. De nieuwe keuken zit er al zo’n 4 jaar in.. Maar er zat nog steeds een afgeraffeld behangetje op.. Afgelopen week kwam een vriend het eerste stukje behang plaatsen..

M’n broer en zijn vriendin krijgen volgende week de sleutel van hun huisje.. en ik had *een jaar geleden al* beloofd om wat kussentjes klaar te maken.. Afgelopen week kroop ik samen met mams achter de naaimachine en waren de kussentjes klaar..

Vandaag moest ik weer invallen en had ik geen tijd om nog brood te smeren.. Dus ging ik in de pauze maar ff na de plus om wat lekker te halen..

Enn ik vond dat ik na het werk wel wat voor mezelf mocht kopen.. Het essence schap was bijgevuld met de nieuwe collectie en daar nam ik de nieuwe lakjes van mee.. Plus 2 oogschaduws van catrice..

Over de oogschaduw en de nagellak wou ik nog wat gaan schrijven.. Hebben jullie intresse?

Liefs

3 Reacties to “My life in Piccs # 8”

  1. Beauty Koning 24 februari 2012 bij 21:53 #

    Oeh, lucky you met je mooie aankopen! Leuke foto’s!

  2. Amanda 25 februari 2012 bij 10:50 #

    Leuke foto’s!

  3. beautyforgirls 25 februari 2012 bij 17:48 #

    Leuke foto’s allemaal.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

