H&M Wishlist enn bestelde dingen!

23 Feb

Afgelopen week lag de nieuwe H&M folder weer op de mat.. Natuurlijk moest ik die even doorbladeren *en mams ook* Ik vond dat ik wel wat nieuws mocht en zo ging ik lekker snuffelen op de site.. *onder meer ook om de dingetjes voor mams te bestellen!*

En zo plaatste ik een aantal dingen in mijn winkel mandje, en komen er een aantal op mijn wishlist.. Dit vooral omdat ik anders 2 of 3 leveringen kreeg en ik daar niet op zit te wachten..

Aller eerst deze blazer! Ik vind hem tof..  Daarbij draag ik de laatste tijd best vaak blazers.. Heb hem in mijn winkelmandje gedaan.. Dus dat word even kijken hoe die staat! prijs € 29,95

Deze ging mijn winkelmandje ook in.. Lekker zomers ik vind het wel tof..! € 12,95

En een handig topje.. Mijn kast puilt echt uit met dit soort model shirtjes.. Maar deze vond ik gewoon leuk! valt jullie ook iets op? tot nu toe alleen maar streepjes… De prijs van deze € 4,95

En weer iets met strepen! Haha! € 14,95

Dat waren de spullen die ik besteld had.. Dan had ik nog 3 artikelen in mijn mandje “gegooid” en daarna weer verwijdert heb..

Een shortje.. Ik vind hem echt tof.. Maaar nog een beetje vroeg om er een te kopen.. € 24,95

Een set van 30 armbanden.. Ik vind het wel wat hebben.. Deze zijn ook in het “goud” verkrijgbaar.. € 4,95

En dan als laatst deze ring.. Ik vind hem tof.. € 4,95

Hebben jullie nog wat besteld of gekocht bij de H&M?

Liefs

5 Reacties to “H&M Wishlist enn bestelde dingen!”

  1. beautyforgirls 23 februari 2012 bij 19:33 #

    De blazer vind ik leuk.
    Liefs, xxx

  2. Cynthiiaa 23 februari 2012 bij 19:35 #

    Leuke kledingstukken heb je besteld, vooral de blazer. Like it!

  3. Desiree 24 februari 2012 bij 08:44 #

    Die blazer is tof. Ik heb zelf ook nog een H&M blazer op mijn wishlist staan…

  4. Josephine 24 februari 2012 bij 12:56 #

    De blazer en ring!❤

Trackbacks/Pingbacks

  1. H&M Paketje binnen & Geshopt « Watevahdude's Blog - 8 maart 2012

    […] week geleden schreef ik al over mijn H&M bestelling en wishlist.. Nou is mijn H&M bestelling binnen en heb ik nog wat geshopt.. Dus vandaag mijn […]

Geef een reactie

