Creatief met eyeliner # 2

21 Feb

Na deel 1 *klik* nu ook een deel 2.. Niet zo’n moeilijke, maar wel een vrij opvallende..

 . 

.

I know niet echt een scherpe foto..

Wat vinden jullie van deze? Draagbaar of niet draagbaar?

Liefs

8 Reacties to “Creatief met eyeliner # 2”

  1. Beauty Koning 22 februari 2012 bij 01:28 #

    Gaaaf! Het doet mij een beetje aan Amy Winehouse denken.🙂

  2. Laralaurenthia 22 februari 2012 bij 11:20 #

    Leuk!! Ik ben de laatste tijd ook wat meer met eyeliner aan het spelen. Je kan er zulke leuke dingen mee.

  3. Ineke 22 februari 2012 bij 14:43 #

    Ik vind het wel iets hebben alleen zijn ik & mr of mrs (geen idee) eyeliner geen goede vrienden😀.

  4. Iris 22 februari 2012 bij 16:33 #

    Ik vind het mooi! Niet too much, maar het is toch wel eens een keer iets anders!

  5. beauties 22 februari 2012 bij 17:50 #

    het doet me denken aan cleopatra🙂

  6. Amanda 22 februari 2012 bij 18:12 #

    Ik vind het niet draagbaar voor overdag, wel voor een feestje!

  7. beautyforgirls 22 februari 2012 bij 21:36 #

    Ik vind het wel heel erg gaaf eruit zien.
    Liefs, xxx

  8. petra 23 februari 2012 bij 10:34 #

    Mooi gedaan! Mij lukt dat echt niet om dat zo mooi te doen!

Geef een reactie

